ویسی: به دنبال سه امتیاز بازی با گسترش فولاد هستیم

به  گزارش عرصه، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: همان طور که می‌دانید بازی‌های حساسی را سپری می‌کنیم و هفته‌های آخر برای اکثر تیم‌ها بسیار حساس و حیاتی  است چه آن‌هایی که به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند و چه آن‌هایی که می‌خواهند در لیگ بمانند.

او در ادامه گفت: با دو بردی که داشتیم از نظر روحی و روانی سوای مسائل مالی شرایطمان خیلی خوب است و با کسب این سه امتیاز می‌توانیم شرایطمان را بهتر کنیم.

ویسی درباره تیم گسترش فولاد اظهار کرد: گسترش در نیم فصل اول خودش را خوب نشان داد و الان هم در میانه جدول شرایط خوبی دارد. تیم های فیروز کریمی از نظر فنی خوب هستند.

سرمربی استقلال  خوزستان در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا(جمعه) گفت: موسی کولی بالی ، جونیورز و دانیال ماهینی را به علت مصدومیت نداریم. همچنین سلمان بحرانی به علت سه اخطاره بودن در اختیار ما نیست.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا یعقوب کریمی به تمرینات تیم برگشته است؟ گفت: ما با یعقوب کریمی تماس گرفتیم که به تمرینات برگردد و قرار شد زمانی که او آمد کلید خانه یعنی محل اسکانش را به او بدهند اما به این صورت نشد و بعد هم قرار شد یک اتاق در مهمانسرایمان در اختیار او قرار دهند که باز هم اینگونه نشد. کریمی گفت در هتل خواهد بود و این چهار هفته را تحمل خواهد کرد که من به او گفتم به خانه خود من بیا که قبول نکرد. او اکنون با تیم تمرین می‌کند و شرایط خوبی دارد.

وی همچنین در خصوص موسی کولیبالی، عنوان کرد: من اصلا به موسی نگفتم که به تمرینات نیا. او نزدیک به چندین هفته است که با ما تمرین می‌کند ولی در روز مسابقه نمی‌آید. من به او گفتم به باشگاه برو و تکلیفت را روشن کن و به او نگفتم که به تمرین نیا و خواستم مدیریت باشگاه و کمیته انضباطی باشگاه تکلیف او را روشن کند. موسی بازیکن خوب ما است و خواستم تکلیفش مشخص شود.



دیدگاهها بسته شده است.