بلاتکلیفی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در فرودگاه

به گزارش عرصه، سفر تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان که  قرار بود ساعت پانزده امروز(یکشنبه)  برای شرکت در مسابقات غرب آسیا در اردن انجام شود به تعویق افتاد. در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی این تیم در فرودگاه بلاتکلیف هستند و مشخص نیست چه زمانی اعزامی می شوند.
یکی از نفرات اعزامی تیم آبادان در گفت و گو با عرصه از قطعی نبودن زمان پرواز خبر داد و گفت: مشکلات به وجود آمده در مدیریت وزارت نفت موجب تعویق سفر شده است.
وی افزود: قرار بر این است که با پرواز بعدی به مقصد ترکیه ایران را برای شرکت در این مسابقات ترک کنیم اما هنوز سفرمان قطعی نیست.
به گزارش عرصه، ظهر امروز مسئولان نفت تصمیم گرفتند سفر را لغو کنند بنابراین تیم از پرواز ظهر جا ماند اما سپس مسئولان نفت دوباره تصمیم به اعزام این تیم گرفتند که در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی تیم بانوان نفت آبادان در فرودگاه بلاتکلیف هستند.

کوشا سپهر سبلان دیگر نماینده ایران در رقابت‌های غرب‌آسیا است.

به گزارش عرصه،  هفت تیم از منطقه در مسابقات بسکتبال بانوان غرب آسیا شرکت می‌کنند و تنها تیم قهرمان به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا صعود خواهد کرد.

تیم کوشا سپهر سبلان با الریاضی لبنان، دلاسال فلسطین و الفحیص اردن همگروه است و نفت آبادان با هومنتمن لبنان و ارتدکس اردن در یک گروه سه تیمی قرار دارد.



دیدگاهها بسته شده است.