آغاز خروج اتوبوسهای حامل تروریستهای باقیمانده از الرحیبه


آغاز خروج اتوبوسهای حامل تروریستهای باقیمانده از الرحیبه و تسلط ارتش سوریه بر مناطق جدید در جنوب دمشق از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

به گزارش عرصه به نقل از سانا، منابع سوری از خروج آخرین اتوبوس های حامل تروریستها و خانواده هایشان از شهرک الرحیبه در منطقه قلمون شرقی عازم شمال سوریه شدند.

این منابع اعلام کردند که روند خروج اتوبوس ها حامل تروریست ها باقی مانده مخالف توافق سازش و خانواده هایشان از الرحیبه به منظور انتقال آنان به شمال سوریه آغاز شده است.

بر اساس این گزارش؛ صدها نفر از ساکنان شهر الرحیبه در قلمون شرقی با خروج به همراه تروریستها به شمال سوریه مخالفت کرده و از توافق با دولت سوریه استقبال کرده اند.

ساکنان الرحیبه حمایت خود از ارتش سوریه در جنگ با تروریسم و حمایت از تلاش های آشتی و برقراری ثبات و امنیت در سراسر سوریه را مورد تاکید قرار دادند.

همزمان منابع سوری از ادامه عملیات ارتش این کشور در جنوب دمشق و تسلط بر برخی مزارع در حدفاصل منطقه تحت اشغال تروریستهای داعش در جنوب الحجر الاسود و منطقه گروههای مسلح در شهرک یلدا تا گردشگاه العاشق و منطقه البوایک پس از درگیری با داعشی ها خبر دادند.



دیدگاهها بسته شده است.