مربی کارون خرمشهر: از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر رفتن خودسر بازیکنان تیم هستیم

مرتضی بچاری مربی تیم کارون اروند خرمشهر در گفت‌وگو با عرصه، درباره شکست ۲ بر یک تیمش مقابل تیم آلومینوم اراک در هفته دوازدهم لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی هم از سوی تیم ما و هم از سوی تیم آلومینیوم خوب بود. ما قبل از صحنه پنالتی مشکوکی که به ضرر تیم ما گرفته شده بود، دو موقعیت گلزنی خوب را از دست دادیم. بعد از آن پنالتی مشکوک تیم آلومینیوم یک بر صفر از تیم ما جلو افتاد. تا انتهای نیمه اول بازی دست تیم ما بود و بعد از آن تغییر تاکیتک دادیم و توانستیم فشار خوبی روی حریف وارد کنیم. حمله‌های تیم ما باعث شد تا تیم حریف در ضد حمله‌ها به گل دوم برسد. ما با نظم و انظباط خاصی به حملات خود ادامه دادیم و در دقیقه ۷۵ موفق شدیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم. در ادامه باز هم روی دروازه حریف فشار آوردیم اما نتوانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.

او درباره عملکرد داور گفت: داور یک پنالتی به ضرر تیم ما گرفت و گل اول آلومینیوم به ثمر رسید. این پنالتی خیلی حای بحث دارد. مهاجم آلومینیوم اراک به مدافع تیم ما برخورد کرد و هر دو به زمین افتادند و داور آن صحنه را پنالتی اعلام کرد. در این صحنه بازیکن حریف ۱۰۰ درصد روی بازیکن ما خطا کرد اما داور به سود حریف، پنالتی اعلام کرد. توپ وقتی وارد هجده قدم شد، بازیکن آلومینیوم دست روی شانه بازیکن ما گذاشت و با سر به بازیکن ما ضربه وارد کرد که باعث آسیب دیدگی بازیکن ما شد. یکی دیگر از صحنه‌های مشکوک این بازی بعد از گل اول تیم ما رخ داد که روی جواد محمدی در هجده قدم حریف خطا شد اما داور تمارض بازیکن ما را اعلام کرد.

بچاری ادامه داد: داور بازی را از آب و تاب می‌انداخت. ما در جریان بازی عقب بودیم و برای جبران نتیجه می‌خواستیم روی دروازه حریف حملاتی را پی‌ریزی کنیم اما داور به دلایل مختلف بازی را متوقف می‌کرد و ما نتوانستیم کار خود را به صورت کامل انجام دهیم. این سه مورد اعتراض ما به داوری است.

مربی کارون اروند خرمشهر اظهار کرد: بعد از رفتن اکبر میثاقیان، برخی از دستیاران و بازیکنان هم رفتند و ما نمی‌دانیم آن‌ها طبق چه قانون و مقرراتی از باشگاه رفتند. با این که با باشگاه قرارداد دارند به صورت خودسرانه از باشگاه رفتند. نزدیک هشت بازیکن این کار با تیم انجام دادند و باشگاه از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر این ماجراست. کادر فنی تیم ما همه رفتند و به غیر از من و مربی دروازه‌بان‌ها بقیه از کادر فنی جدا شدند.

او ادامه داد: ما با تعدادی از بازیکنان باقی مانده باشگاه و همچنین بازیکنان بومی شهر، توانستیم در این فرصت هفت روزه از لحاظ روانی و فنی به جمع‌بندی خوبی برسیم. تمرینات خوب و منظمی انجام شد و بازی قابل قبولی مقابل آلومنیوم انجام دادیم. خود آقای ربیعی سرمربی آلومینیوم در جریان بازی و همین طور بعد بازی که با هم صحبت داشتیم اذعان کرد با توجه به محدودیت‌های پیش آمده برای باشگاه کارون اروند خرمشهر، انتظار چنین بازی را نداشت.

بچاری در پایان گفت: از تمام مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم که در این زمان محدود توانستند همدل و یک‌صدا محدودیت‌ها را برطرف کنند. همچنین از شخص مدیرعامل جناب آقای سامری کمال تشکر را دارم. امیدوارم در ادامه مسیر نتایج بد چهار هفته اخیر را جبران کنیم و به روزهای خوب خود برگردیم.



دیدگاهها بسته شده است.