اختصاص ۲۱ میلیارد تومان وام ضروری کمیته امداد به خراسان جنوبی

به گزارش عرصه، پرویز فتاح شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، مردم خیر خراسان جنوبی در هشت ماهه امسال ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته برای تحقق اهداف کمیته امداد کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر چهار هزار خانواده در خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند، افزود:  ۱۰۳ میلیارد تومان در راستای اشتغال مددجویان خراسان جنوبی تخصیص داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر توجه به استان‌هایی مانند خراسان جنوبی، گفت: در کمیته امداد برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تلاش کردیم که سبد حمایت حتی به افرادی که تازه به جمع مددجویان کمیته امداد افزوده شده بودند نیز پرداخت شود. چراکه در شرایط سخت اقتصادی بیشترین فشار بر اقشار محروم و نیازمند جامعه وارد می‌شود و از این حیث کمیته امداد با همکاری مجلس و دولت توجه ویژه‌ای به این گروه از جامعه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۱ میلیارد تومان در راستای وام ضروری به خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: افزایش مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد، هجمه دشمن علیه کمیته امداد را ناکام می‌گذارد.



دیدگاهها بسته شده است.