تاکید شریعتمداری بر شفاف سازی در وزارت تعاون در فراکسیون ولایی

به گزارش عرصه، سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این جلسه با حضور آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که در ابتدای آن اعضای فراکسیون به بیان نکاتی درباره لزوم هدایت و مدیریت دقیق تامین اجتماعی و حفظ حقوق کارگران به عنوان حق الناس و جلوگیری از دست اندازی دولت به حقوق کارگران پرداختند.

به گفته وی، در این جلسه نمایندگان بر حمایت و تقویت بخش تعاونی‌ها، کارآمدسازی آن‌ها به عنوان زمینه‌ساز اشتغال تاکید کرده و از  شریعتمداری برای شفاف سازی در حوزه‌کاری شستا و اعلام اسامی هیات مدیره شرکت‌ها قدردانی نمودند.همچنین خواستار استفاده از مدیران توانمند، کارآمد و آشنا به کار در این وزارتخانه و پرداختن جدی به اشتغالزایی شدند.

 نقوی حسینی ادامه داد: اعضای فراکسیون در این جلسه بر همسان‌‎سازی حقوق بازنشستگان و اجرای مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه در کنار توجه بر شرایط سخت بازنشستگان و در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای آن‌ها تاکید کردند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به توضیحات وزیر تعاون گفت: آقای شریعتمداری نیز با تشکر از اعتماد مجلس، کار وزارتخانه تحت مدیریتی خود را  خیلی گسترده و متنوع خواند و بیان کرد که سیاستگذاری آنها در حوزه پتروشیمی به سوی تشکیل هلدینگ‌های بزرگ و موثر است تا وضعیت شرکت‌ها از این شرایط پخش و گستردگی به لحاظ مدیریتی خارج شود که این شامل فعالیت‌های فولادی، سیمان و … هم می شود.

وی افزود: همچنین وزیر تاکید کرد که شفاف‌سازی راهبرد آن هاست که ادامه خواهد داشت لذا کلیه اطلاعات لازم در اختیار شهروندان و مردم قرار خواهد گرفت. نتایج خوبی به دست آمده لذا کلیه معاملات طی سه ماه آینده علنی می‌شود چون اصل بر شفافیت است.

نقوی حسینی در پایان گفت که وزیر تعاون در این جلسه اعلام کرد که در سال های ۹۷ و ۹۸ شرایط متفاوت است لذا باید اولویت‌های بودجه‌ای هم متفاوت باشد. ما با درخواست پرداخت مطالبات تامین اجتماعی مواجه هستیم که اگر مطالبات پرداخت نشود چگونه تعهدات بیمه‌ای را می شود انجام داد پس باید ترتیبات آنها در بودجه ۹۸ دیده و تصویب شود.



دیدگاهها بسته شده است.