قائم مقام والیبال سایپا: هیچ تیمی را متهم به دوپینگ نکرده‌ایم

محمد علی اینالو، قائم مقام مدیرعامل باشگاه سایپا در والیبال در گفت‌وگو با عرصه، درباره علت درخواست از سازمان لیگ برای اخذ تست دوپینگ پیش از بازی سایپا با شهروند اراک از هفته‌ دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به بررسی ها و آنالیزهایی  که کادر فنی تیم والیبال سایپا انجام داده بود از باشگاه خواسته شد که پیش از این بازی گرفتن آزمایش دوپینگ از هر دو تیم را از سازمان لیگ درخواست کنیم و ما هم با توجه به این که کادر فنی چنین خواسته‌ای را داشت به صورت مکتوب درخواست‌مان را اعلام کردیم.

او ادامه‌ داد: این درخواست باشگاه سایپا دو جنبه دارد. اول این که چنین درخواستی حق قانونی باشگاه است و از طرف دیگر بحث دوپینگ والیبال باید جدی گرفته شود. امیدواریم باشگاه‌های دیگر نیز چنین درخواستی را از سازمان لیگ داشته باشند تا بازیکنان بدانند که همواره تحت نظارت قرار دارند. اخذ تست دوپینگ باعث امنیت بیشتر در بازی‌ها می‌شود و باید این را تصریح کنم که ما نظر خاصی روی تیم شهروند اراک نداریم و تنها به دنبال ایجاد یک خط فکری برای انجام آزمایشات دوپینگ در لیگ برتر والیبال هستیم.

اینانلو درباره این که می‌توان از چنین بیانیه‌ای به عنوان اتهام علیه تیم شهروند اراک برداشت کرد، گفت‌: این  که دیگران چه برداشتی داشته باشند مهم نیست و هدفمان این است که آزمایش دوپینگ از بازیکنان گرفته شود. از طرف دیگر بازیکنان سایپا هم باید تست بدهند و چیزی نیست که فقط برای دیگران بخواهیم.



دیدگاهها بسته شده است.