پاسخ شهنازی به علت نهایی نشدن لیست کاندیداهای انتخابات OCA

شاهرخ شهنازی در گفت و گو با عرصه درباره اینکه چرا در جلسه هیات اجرایی در مورد لیست نهایی برای انتخابات شورای المپیک آسیا تصمیم گرفته نشد، بیان کرد: با توجه به ضرب العجل زمانی که شورای المپیک آسیا(OCA)، لیست اولیه ارسال شد تا ایران کشوری نباشد که هیچ کسی را معرفی نکرده باشد. از آنجا که تا اسفند ماه امکان تغییر و اصلاح وجود دارد از این رو مجددا در جلسات آتی هیات اجرایی در مورد کمیسیون ها و افراد بحث می شود و چنانچه پیشنهاد جدیدی مطرح شود، با موافقت جمع تغییراتی داده خواهد شد.

شهنازی در پاسخ به این پرسش که پس از در اختیار قراردادن اساسنامه جدید به اعضای مجمع، تاکنون کسی در مورد آن  نظر یا پیشنهادی ارائه کرده است، گفت: اصلاحات و تغییرات اساسنامه در مجمع مطرح می شود و پس از تایید مجمع به مبادی ذیربط داخلی و سپس IOC  ارائه خواهد شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد تغییر رییس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک نیز گفت:آقای کیهانی به علت مشغله های فراوان در فدراسیون دو ومیدانی ترجیح داد که مسئولیت این کمیته به فرد دیگری واگذار شود. که در مورد فرد جدید هم پیشنهادی مطرح و متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهنازی در پاسخ به این پرسش که خبری از تخصیص آخرین اعتبارات کمتیه ملی المپیک در سال ۹۷ هست یا خیر، تاکید کرد: باقی مانده اعتبار سال ۹۷ هم ان شاالله انجام خواهد شد. از طرفی با توجه به اجرای سیاست های اقتصادی مقاوتی تغییراتی از سوی دولت و مجلس در ساختار بودجه سال ۹۸ داده شده است که باید در سطح هزینه ها با احتیاط فراوان‌تر حرکت کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.