ایگواین: گلم را به گتوزو هدیه می‌کنم

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از مدیاست، میلان در دیدار برابر اسپال توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد تا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند. ایگواین در این دیدار موفق شد که گل دوم و پیروزی را برای روسونری به ثمر رساند تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: گل بسیار مهمی به ثمر رساندم و خوشحالم که تیم به پیروزی رسید. ما امتیازات زیادی را در دقایق پایانی از دست دادیم اما این بار خوشبختانه در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدیم.

مهاجم آرژانتینی میلان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اضافه کرد: این پیروزی برای ما ضروری بود چرا که در حال‌ حاضر تنها یک امتیاز با رده چهارم فاصله داریم و دیدار حساس برابر یوونتوس در سوپر جام را پیش رو داریم و می‌خواهیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

در این دیدار هواداران میلان علیه ایگواین شعار سر دادند و او را هو کردند. این مهاجم میلان این‌گونه به رفتار هواداران تیمش واکنش نشان داد و در این باره، اظهار کرد: طبیعی است که هواداران انتظار زیادی از من داشته باشند. من به خوبی می‌دانستم که میلان در تابستان چه می‌خواهد و چه انتظاراتی از من دارد. خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه برگشتند. گلم را به گتوزو، سرمربی تیم تقدیم می‌کنم.

میلان با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به لاتزیو رده چهارمی در رده پنجم قرار گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.