بررسی بودجه٩٨ شهرداری در هم اندیشی شبانه

به گزارش عرصه، محسن هاشمی رفسنجانی با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه شورای شهر از شهردار تهران خواست تا لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران را تا قبل از جلسه روز یکشنبه آینده به شورا ارائه کند.

وی گفت: بررسی بودجه شهرداری تهران حداقل یک ماه فرصت لازم دارد؛ چرا که پس از ارائه لایحه به شورا، این لایحه در اختیار اعضاء قرار می‌گیرد تا درباره آن اعلام نظر کنند. سپس تبصره‌ها، منابع، مصارف و بودجه شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این اقدامات حداقل زمان ۳۰ روزه را طلب می‌کند و اگر به موقع این لایحه به شورا نرسد، بررسی آن مشکل خواهد شد.

هاشمی با اشاره به مصوبات شورای شهر در جلسه امروز گفت: امروز لایحه تعیین نرخ تردد خودروهای باری در محدوده کامیون ممنوع با ۴ تبصره به تصویب رسید، همچنین لایحه درخواست تخفیف به بدهکارانی که عوارض محدوده طرح ترافیک خود را پرداخت نکرده بودند نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا نماینده‌ای از معاونت برنامه ریزی و امور شوراها در صحن علنی حضور نداشت و احتمال جابجایی در جریان ارائه لایحه بودجه در این معاونت وجود دارد، گفت: دیروز به ما پیغام داده شد که خانم اشرفی در مسافرت هستند. امشب نیز ما با شهردار تهران هم اندیشی در خصوص لایحه بودجه ۹۸ برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد توضیح داد: این موضوع در جلسه امروز هیئت رئیسه بررسی می‌شود. از رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و معاون شهردار نیز دعوت کرده‌ایم تا در جلسه هیئت رئیسه حضور پیدا کند و این قانون نیاز به تفسیر دارد.



دیدگاهها بسته شده است.