افزایش ۲.۵ برابری اعتبارات اشتغال مددجویان امداد

به گزارش عرصه، پرویز فتاح در سفر به استان گیلان که به منظور سرکشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان این نهاد انجام شد، در جلسه شورای اداری رودبار حضور یافت.

وی در این جلسه با گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: هرچه داریم مدیون امام (ره) و شهدا هستیم و باید قدردان این نعمت باشیم. امام (ره) همواره بر داشتن وحدت تاکید داشت و باید همچون ایشان، عامل به عمل صالح باشیم. امروز یکی از مشکلات اساسی برخی از مسئولان این است که عامل به عمل نیستند و این از آفت‌های کشور است.

فتاح عزت مردم ایران را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز تمام دنیا در برابر قامت انقلاب اسلامی تسلیم شده‌اند.

وی ماندگاری راه شهدا را همراه بودن و پایبندی به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر کسی با نظام اسلامی همراه نباشد، از قطار انقلاب پیاده می‌شود و نمی‌تواند به مقصد مطلوب برسد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی شبانه‌روزی در حال تلاش هستند، ادامه داد: دشمنان با اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌خواهند مردم ایران را نسبت به نظام نا امید کنند اما پیروز اصلی میدان مردم ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما وام‌دار ملت هستیم زیرا مردم ایران در سخت‌ترین شرایط همواره پای نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا مانده‌اند و در شرایط حساس کشور هم جلوتر از مسئولان عمل می‌کنند.

فتاح با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی، آسیب بیشتری متوجه محرومان و مددجویان کمیته امداد می‌شود، افزود: همه ما خادمان ملت به ویژه محرومان هستیم و باید با تمام توان از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات نیازمندان بهره بگیریم و اجازه ندهیم فشار اقتصادی بیشتری به مددجویان وارد شود.

وی بر ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در کشور تاکید کرد و گفت: افزایش ۶۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان در گیلان، یکی از این همدلی‌ها و وحدت مردم است که باعث ناامیدی دشمنان می‌شود و باید بابت این همدلی شکرگزار خدای متعال باشیم.

بر اساس گزارش سایت کمیته امداد، فتاح با قدردانی از دولت و مجلس به دلیل همراهی با کمیته امداد برای حل مشکلات مددجویان گفت: تصویب تبصره ۱۶ بودجه در مجلس باعث شد تا اعتبار اشتغال این نهاد از ۲۰۰۰ میلیارد تومان به ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.



دیدگاهها بسته شده است.