تهرانی‌ها مهمان «عید بزرگ بیعت» می‌شوند

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای شهر، عید بزرگ بیعت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت گسترده شهروندان تهرانی، صبح  جمعه ۱۹ آبان ماه سال در محوطه فرهنگی میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

عید بزرگ بیعت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان آغاز خواهد شد و در ادامه این مراسم علیرضا طاهری ذاکر اهل بیت به مداحی  خواهد پرداخت.

«عید بزرگ بیعت» سال گذشته با استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی روبرو شد و پیش بینی می‌شود امسال نیز با حضور معنوی تهرانی‌ها نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر و پررنگ‌تر برگزار شود.

این مراسم از ساعت ۹ صبح ۱۹ آذرماه سال جاری با برگزاری سخنرانی، مداحی و برنامه‌های فرهنگی آغاز شده و این روز خجسته را گرامی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش ، میدان امام حسین (ع) پایتخت مذهبی تهران بزرگ در ایام و رویدادهای گوناگون سال میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی گوناگونی است و جمعه این هفته نیز به منظور گرامی‌داشت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) میزبان شهروندان است.

علاقمندان می‌توانند از طریق تارنمای فرهنگسرای شهر به آدرس www.shahr.farhangsara.ir، کانال تلگرامی @farhangsara_shahr  و نیز سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۲ از برنامه‌ها و رویدادهای این فرهنگسرا مطلع شوند.



دیدگاهها بسته شده است.