یوسفی: استقلال برای حضور در آسیا باید بهتر شود

به گزارش عرصه، محسن یوسفی بازیکن پدیده مشهد و سابق استقلال تهران پس از شکست پدیده مقابل آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: فکر می‌کنم استقلال بهتر از ما بود و به پیروزی رسید. ما خوب بازی نکردیم. حداقل در نیمه دوم بازی‌مان بهتر بود ولی به دلیل خستگی نتوانستیم کار خاصی را در نیمه دوم انجام دهیم. ما برای تغییر بازی نامه زدیم اما به دلیل دیدار استقلال در جام حذفی زمان بازی تغییر نکرد. ما برای پیروزی تلاش زیادی نکردیم و برای آن نجنگیدیم. استقلال هم مزد حملات پی‌درپی‌اش در نیمه دوم را گرفت.

هافبک پدیده با اشاره به دلایل خستگی تیمش گفت: در گذشت پدر رضا مهاجری در فاصله کوتاه دیدار با استقلال باعث شد نتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم. البته اهل توجیه کردن نیستم و به خاطر بازی بدمان شکست خوردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط پدیده در آینده تغییر خواهد کرد، گفت: صددرصد بهتر می‌شویم. بعد از بازی با پرسپولیس خسته شدیم و خستگی‌ ما در این بازی تاثیرگذار بود.

یوسفی در پاسخ به این سوال که به عنوان بازیکن سابق استقلال آیا این تیم از قدرت کافی برخوردار است، گفت: استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید کیفیت بهتری را از خود ارائه دهد. آن‌ها باید قوی‌تر شوند.



دیدگاهها بسته شده است.