"امید" نیاز جامعه و بچه‌های امروز است

به گزارش عرصه، علی ربیعی در مراسم نکوداشت یکصدمین سال تاسیس آموزش و پرورش کاشان در تالار فیض دانشگاه کاشان اظهار کرد: توسعه انسانی جوامع و رفاه عمومی قطعا زیربنایی از آموزش و مدرسه است و امروز و کیفیت شاخص زندگی جوامع اندازه‌گیری می‌شوند.

وی افزود: هر زمان که جامعه به آرامش و امنیت رسیده است، ناشی از توجه به آموزش و فرهنگ بوده است و زمانی که فرهنگ گوشه‌نشین شده است، دانش  ارزش خود را از دست داده و جامعه دچار کاستی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: جامعه زمانی به آرامش رسیده است که هم خیر جمعی و هم آموزش در آن جامعه برجستگی داشته است و ما امروز بیش از هر زمان به آموزش و مدرسه نیاز داریم.

ربیعی افزود: آن‌ها که صدسال گذشته آموزش و پرورش را طراحی کردند نیاز آینده را می دانستند و امروز برای مبارزه با فقر و آسیب های اجتماعی نیازمند آموزش در مدرسه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین پدیده هر جامعه، خیر جمعی  و آموزش است . نجات از تنهایی نیازمند خیرخواهی است تا با آموزش تنهایی آن‌ها را کم کنیم. امید نیاز جامعه و بچه‌های ماست و باید تلاش کنیم که بچه ها باور کنند فردا بهتر از امروز است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خیر و نیکی فقط گذشتن از پول نیست، بلکه گستره وسیعی است که از یک لبخند شروع می‌شود تا معلمی که در وقت آزاد خود به دانش آموزان نیازمند کمک می‌کند و شهدای جنگ تحمیلی که بزرگترین خیرین هستند و برای زنده ماندن جامعه از جان خود گذشته‌اند.

ربیعی خاطر نشان کرد: احساس مسئولیت و خیر جمعی نیاز جامعه است و کاشان در این امر سابقه دیرینه‌ای دارد.



دیدگاهها بسته شده است.