«آیت‌الله اراکی» اعدام جوانان بحرینی را محکوم کرد

به گزارش عرصه، آیت‌الله محسن اراکی در بیانیه خود، ضمن محکومیت اعدام سه جوان بحرینی خاطرنشان کرد: جنایت بزرگی که حاکمان بحرین مرتکب شده و سه تن از پاک‌ترین جوانان بحرین که مصداق آیه شریفه “رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه” بودند را به قتل رساندند، در آینده‌ای نزدیک موجب سقوط نظام ظالم و دیکتاتور حاکم بر ملت بحرین خواهد شد، همانگونه که خداوند متعال وعده داده است: “فَأَوْحَی إِلَیهِمْ رَبهُمْ لَنهْلِکَنَّ الظلِمِینَ وَ لَنُسکنَنَّکُمُ الاَرْض مِن بَعْدِهِمْ” (خداوند به آنان وحی کرد که ما حتما ستمگران را هلاک خواهیم کرد و قطعا شما را پس از ایشان در آن سرزمین سکونت‌ خواهیم داد).

در ادامه این بیانیه آمده است: من شهادت این جوانان را به خانواده‌های آنان، علمای بحرین و به ویژه علامه بزرگوار، شیخ عیسی قاسم و ملت مظلوم این کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان می‌خواهم که این قهرمانان را با شهدای صدر اسلام، خاندان پیامبر (ص) و صحابه گرانقدر ایشان محشور فرماید و به خانواده‌های این شهیدان صبر و آرامش عنایت کند. همچنین از خداوند متعال خواهانم که این ظلم و استبداد و زیرپا گذاشتن حقوق و کرامت ملت بحرین، از میان برداشته شود.

اراکی در پایان تاکید کرده است: خداوند متعال قطعاً یار و یاور انصار و یاران مومن خود خواهد بود. سلام بر ملت مظلوم بحرین و قهرمانان مجاهد و صبور این کشور و رحمت و برکات خداوند بر ایشان باد.



دیدگاهها بسته شده است.