رونمایی از طرح جدید صندوق صدقات در یزد

به گزارش عرصه،«محسن علیزاده» در آیین رونمایی از طرح جدید صندوق صدقات همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: استان یزد یکی از استان‌های گردشگر پذیر است و سالانه تعداد زیادی گردشگر به این استان سفر می‌کنند .

وی افزود: با توجه به این موضوع و سوال‌هایی که گردشگران در ارتباط با صندوق‌های صدقات می‌پرسند، صندوق‌های جدید با طرح مناسب و توضیحاتی به زبان انگلیسی و فارسی طراحی و رونمایی شد .

علیزاده عنوان کرد: این صندوق‌ها در مسیرهایی که گردشگران خارجی در آن تردد دارند گذاشته می‌شود تا هم سوالات آنها پاسخ داده شود و هم در صورت تمایل بتوانند کمک خود به نیازمندان را به صندوق‌های صدقات بیاندازند .

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به این که بر روی این صندوق‌ها ضرب‌المثلی به زبان انگلیسی در ارتباط با کمک کردن به نیازمندان قرار دارد، گفت: همچنین صندوق صدقاتی با طرح بادگیر در استان یزد طراحی شده است .

وی ادامه داد: این صندوق هم امروز رونمایی شد تا هم نمای زیبایی داشته باشد و هم فرهنگ کمک کردن به دیگران که در یزد به صورت ویژه وجود دارد با پیوند خوردن به ارزش‌های تاریخی، به گردشگران داخلی و خارجی منتقل شود .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از امروز جشن نیکوکاری در استان یزد و همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا جمعه ۲۰ اسفند ادامه دارد .

علیزاده در پایان در مورد شایعه هزینه صدقات در خارج از کشور خاطرنشان کرد: این موضوع اصلا درست نیست بلکه مدل کمک‌های کمیته امداد درکشورهای دیگر اجرا و صندوق‌هایی در این کشورها نصب شده است تا مردم همان مناطق بتوانند به هموطنانشان کمک کنند  .



دیدگاهها بسته شده است.