حرکت بی سابقه دونالد ترامپ رسانه ها را شوکه کرد!

به گزارش عرصه؛ وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: باورکردنی نیست که بالاخره یک گزارش خوب در واشنگتن پستپیدا کردم. این گزارش در مورد شور و شوق رای دهندگان نسبت به ترامپ از طریق کمک های اهدایی به ستاد انتخاباتی است.

ترامپ در این توییت از نحوه پوشش خبر مربوط به کمک کنندگان کوچک به حزب جمهوریخواه سخن گفت و گزارش واشنگتن پست را در ارتباط با این مساله، مثبت و خوب ارزیابی کرد.

رئیس جمهوری آمریکا به طور معمول منتقد سرسخت رسانه های این کشور مانند روزنامه واشنگتن پست بوده و پوشش اخبار مربوط به دولت خود در این رسانه ها را منفی و جعلی خوانده است.

روزنامه واشنگتن پست روز جمعه نوشت که حزب جمهوریخواه که اغلب به وابستگی به دلارهای زیاد معروف بوده، مبالغی را از محل کمک های کوچک دریافت کرده است.

به نوشته این روزنامه، بیش از ۴۰ میلیون دلار از ۶۸ میلیون دلار کمک های مستقیم اهدا شده به کمیته ملی جمهوریخواه آمریکا تا اواخر ماه اوت (اوایل شهریور ماه) از کمک های ۲۰۰ دلاری و کمتر تامین شده است.

رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در عین حال در توییت دیگری از کمدین های آمریکایی و رسانه ها انتقاد کرد و یادآور شد که جمهورخواهان در مقایسه با دمکرات ها در برنامه های تلویزیونی از زمان برابری برخوردار نمی شوند.

به نوشته وی، افراد بیشتر و بیشتری می گویند جمهوریخواهان (و من) باید از زمان برابری در تلویزیون برخوردار شویم، زمانی که گزارش یک جانبه ای را تماشا می کنید.

این توییت در حالی منتشر شد که شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی، کمدین های آمریکایی را به چرخش مشهود به سوی چپی های این کشور متهم کرد.

جیمی کیمل کمدین آمریکایی در هفته های اخیر در مخالفت با طرح 'گراهام کسیدی' (Graham-Cassidy) برای لغو و جایگزینی طرح اوباماکر و همچنین نحوه واکنش نمایندگان آمریکا به تیراندازی هفته گذشته در لاس وگاس، برنامه هایی احساسی اجرا کرده است.

از سوی دیگر، رئیس جمهوری آمریکا در پی ناتوانی جمهوریخواهان در عمل به وعده خود در زمینه لغو یا جایگزینی طرح اوباماکر، به دمکرات های این کشور متوسل شد و توییت کرد: دیروز با چاک شومر (رهبر دمکرات های سنا) تماس داشتم تا ببینم که دمکرات ها می خواهند در زمینه یک لایحه عالی در مورد بهداشت درمانی، کاری انجام دهند.

در حالی که شومر هنوز به این توییت ترامپ، عکس العملی نشان نداده، رئیس جمهوری آمریکا از مذاکره با دمکرات ها در مورد طرح بیمه درمانی استقبال کرده است.

منبع:ایرنا

 



دیدگاهها بسته شده است.