میزبانی بیش از ۷ هزار زائر اباعبدالله در مدارس و مراکز اقامتی ایلام

به گزارش عرصه، علی بیرانوند از میزبانی و اسکان تاکنون بیش از ۷ هزار زائر آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) در ۸۶ مدرسه و مراکز اقامتی در این استان در شیفت مخالف فعالیت آموزشی آنان خبر داد.

وی اظهارکرد : تمهیدات لازم جهت رفاه حال زوار حضرت سیدالشهدا ( ع ) در تمامی شهرستان ها و مناطق ۱۴ گانه با حضور در ستاد اربعین مناطق مذکور و با بسیج همگانی و ایجاد موکب های سر راهی انجام گردیده است.

بیرانوند یادآور شد : فعالیت آموزشی در این مدت در تمامی مدارس استان به حالت عادی جریان داشته و دانش آموزان و فرهنگیان استان در شیفت مخالف فعالیت آموزشی با حضور در موکب ها و مدارس از زوار آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) استقبال و پذیرایی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مهران به عنوان قدمگاه عتبات عالیات بیشترین خدمات دهی آموزش و پرورش در میزبانی و اسکان زوار در این شهرستان بوده که با آماده سازی تعداد ۱۶ مدرسه و مراکز اقامتی و یک زائرسرا در آن جا در شیفت مخالف فعالیت آموزشی به صورت جدی آمادگی لازم را برای اسکان و پذیرایی از آنان دارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی تصریح کرد: با توجه به حجم عظیم بازگشت زائران، آموزش و پرورش استان تمامی تدابیر و تمهیدات لازم را در خدمات دهی بهتر برای آنها فراهم کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.