گم شدن پول در فدراسیون دوچرخه‌سواری صحت ندارد

نصرالله پریچهره در گفت‌وگو با عرصه درباره ماجرای ۲۰۰ میلیون تومانی که گفته می‌شود برای خرید ۳۰۰ دوچرخه در فدراسیون بوده اما برای کارهای دیگر هزینه شده است، تصریح کرد: در صحبتی که با آقای قمری داشتم او گفت بحث خرید دوچرخه‌ها از سال ۹۳ مطرح بود تا به هیات‌ها کمک شود و در بحث استعدادیابی از امکانات برخوردار باشند و از سال ۹۳ هم مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را از طریق اسپانسر تهیه کرده بود. اما برای خرید دوچرخه مخصوصا اینکه از خارج وارد شود باید تفاهم‌نامه، قرارداد یا پیش فاکتوری باشد. همچنین آن شرکت یا شخص هم که دوچرخه‌ها را وارد می‌کند باید ضمانت بدهد. کمیته معاملات فدراسیون هم باید نرخ‌ها را بررسی و استعلام بگیرد. در کل تشکیلات اداری وجود دارد اما این موارد در بحث خرید دوچرخه‌ها وجود نداشت و آقای قمری گفت صحبت انجام چنین کاری بود تا با اعتبارات آینده و بر اساس قوانین این کار را انجام دهد و او عنوان کرد مبلغ ۲۰۰ یا ۴۵۰ میلیون که مسئول بازاریابی فدراسیون بیان کرد در فدراسیون وجود داشته اما بعدا گم شده است، صحت ندارد.

پریچهره همچنین گفت: زمانی که من وارد فدراسیون شدم یعنی ۱۳ شهریور سال ۹۵، حدود ۱۰۰ میلیون در فدراسیون بود. بعد از حضورم ۴۵۰ میلیون تومان اعتبارات گرفتم که سه اعزام مهم داشتیم. هزینه اردوهای تیم ملی مردان و بانوان و مقداری بدهکاری که فدراسیون در سال ۹۴ داشت را پرداخت کردم. کل مطالبات داوران را نیز پرداخت خواهیم کرد.

پریچهره در پاسخ به این پرسش که پس پولی برای خرید دوچرخه‌ها در نظر گرفته نشده بود، تصریح کرد: همان طور که گفتم آقای قمری عنوان کرد از اسپانسر یک مرتبه ۱۰۰ میلیون و مرتبه دوم ۵۰ میلیون برای خرید دوچرخه گرفته بود اما این کار نه به امضا قرار داد رسید و نه امضای تفاهم نامه. زمانی که من وارد فدراسیون شدم، حدود ۱۰۰ میلیون موجود بود که به هر حال باید برای برنامه‌های موجود هزینه می‌ کردیم.



دیدگاهها بسته شده است.