هروئین فروش بوستان ابریشم دستگیر شد/جاسازی مواد در کاپشن


رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه گفت: با تلاش ماموران کلانتری، هروئین فروش بوستان ابریشم در جنوب تهران شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات عملیات پلیسی شناسایی و دستگیری متهم مواد فروش، اظهارداشت: با شکایت شهروندان در خصوص فعالیت های مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار در بوستان ابریشم تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این یگان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد مرد ۴۰ساله ای به نام “م.خ” که ظاهری لاغراندام و نحیف دارد، با پرسه زنی در پارک ابریشم اقدام به فروش موادمخدر می نماید و این امر ضمن ایجاد نا امنی برای خانواده ها به تجمع معتادان نیز منجر شده است.

کلانتر ۱۶۰ خزانه ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده، ساعت ۱۳ روز ۱۶ آبان ۹۵ ماموران این یگان ضمن حضور در بوستان  ابریشم محل را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و دقایقی بعد متهم مذکور را مشاهده و درصدد دستگیری وی بر آمدند.

سرگرد قاسمی گفت: متهم به محض مشاهده ماموران مبادرت به فرار نمود که با فرار نامبرده تعقیب و گریز پلیسی آغاز و لحظاتی بعد این مواد فروش سابقه دار دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم ۱۷گرم هروئین با لفافه به صورت بسته بندی های کوچک که در زیر کاپشن جاسازی شده بود به همراه  مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: برابر برسی های بعمل آمده نامبرده از فروشندگان به نام هروئین در جنوب پایتخت است که پرونده وی پس از چمع بندی مقدماتی، برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.