تمجید مارتینس از سبک بازی ناینگولان

به گزارش عرصه و به نقل از تریبال، راجا ناینگولان یکی از خوب‌های تیم پرستاره است. البته او مدتی است به تیم ملی این کشور دعوت نمی شود و همین گمانه‌زنی‌هایی ایجاد کرده که روبرتو مارتینس اعتقادی به او ندارد.

سرمربی شیاطین سرخ در این زمینه گفت: هیچ مشکل شخصی با راجا ندارم. او بازیکن کامل و خوبی است و از سبک بازی کردنش لذت می‌برم. هیچ کار اشتباهی هم نکرده است و تنها به دلیل مصدومیت جزئی که داشته است به تیم دعوت نشده و اگر در ادامه بتواند خودش را اثبات کند، می‌تواند به تیم ملی بلژیک دعوت شود.

سرمربی اسپانیایی بلژیک ادامه داد: وقتی راجا در تیم نبود ما ۱۰ گل به ثمر رساندیم و گلی دریافت نکردیم. این نشان می‌دهد بازیکنان جانشین عملکرد خوبی داشتند و خیلی سخت است بخواهم بازیکنی را جایگزین بازیکن دیگری کنم. راجا برابر بوسنی بازی  نکرد. طبیعی است که من بازیکنی که خوب بازی کند و را نیمکت‌نشین نکنم و به همان ترکیب تیم برنده اعتماد کنم. او تنها در صورتی به تیم دعوت خواهد شد که از بازیکنانی که الان بازی می‌کنند خیلی بهتر شود. درهای تیم به روی او باز است ولی من جایگاهش را به او نمی‌دهم. او خود باید جایگاهش را از من بگیرد. در بلژیک ما ۵۰ بازیکن داریم که شانس بازی در تیم را دارند و فضا بسیار رقابتی است و تمام بازیکنان حق بازی کردن در تیم را دارند. البته قصد دارم در ادامه به رم سفر کنم و بازی راجا را در ایتالیا ببینم.

بلژیک در صدر جدول گروه H انتخابی جام جهانی در اروپاست. آن‌ها ۲ امتیاز بیش از یونان و ۵ امتیاز بیش از بوسنی دارند. بلژیکی‌ها در دوره قبل جام جهانی توانستند به جمع ۸ تیم راه یابند ولی با شکست یک بر صفر برابر آرژانتین با گلی که ایگواین به ثمر رساند، از رسیدن به مراحل بالاتر بازماندند.



دیدگاهها بسته شده است.