توضیحات موسوی درباره وضعیت باشگاه تیم فولاد یزد

سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با عرصه، در این رابطه اظهار کرد: چند روز مانده به آغاز لیگ فوتبال باشگاه های کشور مطلع شدیم که باشگاه فولاد قصد ندارد ادامه دهد و پس از آن با توجه به پیگیری‌ها اطلاع یافتیم که اتفاق خاصی رخ نداده و با بازیکنان قرارداد هم امضا نکرده اند .

وی افزود: بنده با بازیکنان تیم صحبت کرده و گفتم که وجود این تیم به درد ورزش هم در کشور و هم در شهر یزد می‌خورد و ما هم به دنبال این هستیم که تا جایی که امکان دارد حمایت لازم را به عمل آوریم.

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از آن خواسته شد با بازیکنان قرارداد ببندند که همان شب این اتفاق  هم افتاد و بنده هم پشت قرارداد به عنوان شاهد و ناظر امضا کردم که تضمین می کنم به آن‌ها پول دهند.

موسوی خاطر نشان کرد: موضوع اصلی این است که سهامداران باشگاه نمی‌توانستند هزینه های سال جاری را تامین کنند و در مورد قراردادها هم با پیگیری ها و پادرمیانی‌هایی که انجام شد توانستیم پول مورد نیاز را مهیا کنیم. حتی بنده ۴، ۵ بار با مسئولین ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان صحبت کردم و تاکید داشتم که اولویت اول حفظ باشگاه باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در هفته اخیر ظاهرا مسئولان شرکت فولاد به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند تیم را اداره کنند و قصد دارند آن را تحویل دهند البته به این معنا نیست که قصد دارند واگذار کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: آنچه که به دنبال آن هستیم این است که باشگاهی تشکیل شود و سهامداران آن صنایع یزد باشند و بعد عنوان تیم تغییر یافته در واقع از انحصار یک شرکت خاص در آید به عنوان مثال صنعت و معدن یزد نام گیرد .

موسوی درباره اینکه چرا مدیر قبلی باشگاه از تیمداری انصراف داده گفت: مسئول باشگاه صاحب کارخانه فولاد بوده و مدیریت هم به شخصی که وکیل حقوقی شرکت فولاد بوده است، سپرده شده است. لذا انصراف دادن به دلیل مشکلات مالی بوده که نتوانسته‌اند تامین کنند و دلیل اصلی همان عدم تامین منابع مالی بوده است.



دیدگاهها بسته شده است.