نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

به گزارش عرصه، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب آغاز شد و مادرید با شکست اسپورتینگ لیسبون توانست در جمع ۱۶ تیم برتر قرار بگیرد. در زیر نگاهی داریم به عنوان های مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به سی امین بازی بدون شکست رئال مادرید اختصاص دارد. مادرید با پیروزی دو بر یک برابر اسپورتینگ توانست ۳۰ بازی بدون شکست را تجربه کند. گل دقیقه ۸۷ کریم بنزما باعث صعود سفیدپوشان به یک هشتم نهایی شد. اسپورتینگ با اشتباه فاحش فابیو کونترائو به یک پنالتی رسید و آن را تبدیل به گل کرد. مادرید در هفته آخر برای صدرنشینی با دورتموند رقابت خواهند کرد.

این نشریه به آسیب دیدگی گرت بیل نیز اشاره کرد. مهاجم مادرید ۱۰ روز پیش از ال کلاسیکو در دیدار برابر اسپورتینگ با آسیب دیدگی مواجه شد.

این روزنامه به نتیجه عجیب دیدار لژیا و دورتموند اشاره کرد. این بازی هشت بر چهار به نفع تیم آلمانی به پایان رسید و رکورد پر گل ترین بازی لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.

شکست سویا برابر یوونتوس از عناوین این نشریه است. تیم اسپانیایی سه بر یک مغلوب حریف ایتالیایی‌اش شد. سویا برای صعود به مرحله بعد باید لیون را شکست بدهد.

این روزنامه به دیدار اتلتیکومادرید و آیندهوون اشاره دارد. قرمز و سفیدپوشان با چهار تغییر بازی خواهند کرد.

بازی بارسلونا و سلتیک در لیگ قهرمانان از عناوین این نشریه است. آبی اناری ها برای صعود به یک هشتم تلاش خواهند کرد.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به حضور لیونل مسی در دیدار برابر سلتیک اختصاص دارد. مهاجم بارسلونا پس از غیبت برابر مالاگا امشب می تواند بازی کند. لوییس سوارس نیز می تواند در این دیدار حضور داشته باشد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی رئال مادرید اختصاص دارد.

این نشریه به حضور خیمنس و نیکلاس گایتان در ترکیب اصلی اتلتیکو اشاره کرد.



دیدگاهها بسته شده است.