هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال/ ملوان همسایه سپیدرود در صدر جدول شد

به گزارش عرصه، در آغاز هفته چهاردهم لیگ آزادگان که از ساعت ۱۴:۱۵ پیگیری شد، ملوان به لطف تساوی مقابل مس رفسنجان در صدر جدول با سپیدرود هم‌امتیاز شد.

همچنین دیدار سپیدرود رشت و اکسین البرز که قرار بود از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود، بدلیل بارش برف به روز پنجشنبه موکول شد.
خونه به خونه بابل صفر – مس کرمان صفر
در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ آزادگان، تیم خونه به خونه بابل از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر هفتم تیر بابل میزبان مس کرمان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان علیرضا مرزبان در این دیدار به رغم در اختیار داشتن توپ و میدان و ایجاد کردن موقعیت‌هایی روی دروازه مسی‌ها، نتوانستند به گل برسند تا در نهایت این بازی بدون گل پایان یابد.
مس رفسنجان صفر – ملوان بندر انزلی صفر
در دیگر دیدار مهم این هفته تیم ملوان بندرانزلی که تا پایان هفته سیزدهم در رده دوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار داشت، در ورزشگاه شهدای رفسنجان میهمان مس این شهر بود. این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. ملوان با این تساوی با ۲۸ امتیاز و با یک بازی بیشتر از سپیدرود با این تیم هم‌امتیاز شد اما بدلیل تفاضل گل کمتر در همان رده دوم باقی ماند.
خیبر خرم آباد صفر – بادران تهران ۲
شاگردان اکبر میثاقیان در تیم بادران تهران در روزی که میهمان خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی خرم آباد بودند، توانستند با دو گل تیم این شهر را شکست دهند. این دومین شکست پیاپی خیبر خرم آباد از زمان انتخاب داوود حق دوست به عنوان سرمربی این تیم است. بادران هم با این برد ۲۲ امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول رده بندی رسید.
فولاد یزد یک – ایران جوان بوشهر صفر
این دیدار که به گفته سرمربی تیم فولاد یزد یک دیدار ۶ امتیازی برای هر دو تیم بود در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان محمود امیری به پایان رسید تا فولاد یزد جای ایرانجوان بوشهر را در جدول رده‌بندی بگیرد. تک گل تیم فولاد یزد را در این دیدار وحید ارمی در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند.
این مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید نصیری رشت برگزار شد.

آلومینیوم اراک یک – نساجی مازندران یک

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که تیم نساجی قائم شهر با استعفای ابراهیمی مدیرعامل این باشگاه با حواشی زیادی راهی اراک شد. البته خود بازی هم خالی از حاشیه نبود و داور دیدار هشت بار از کارت خود استفاده کرد. در این دیدار ابوالفضل قربانی، روح الله عرب ، ابوالفضل کمانی و نادر هوشیار از تیم آلومینیوم و وحید مهدی خانی و علی مقتدایی از تیم نساجی از داور دیدار کارت زرد دریافت کردند. همچنین ابوالفضل قربانی در دقیقه ۶۵ و رضا سلیمانی در دقیقه ۸۲ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. نکته عجیب دیگر این دیدار اعلام هفت دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم توسط داور بود.
این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. روح الله عرب در دقیقه ۵ برای آلومینیوم و حسن قاسمی در دقیقه ۴۹ برای نساجی گلزنی کردند. با این تساوی نساجی ۲۱ امتیازی شد و پایین‌تر از بادران ۲۲ امتیازی قرار گرفت. همچنین آلومینیوم اراک هم ۱۹ امتیازی شد ولی جایگاهش در جدول تغییری نکرد.
راه‌آهن یزدان ۳ – نفت مسجد سلیمان صفر
در دیداری که بین دو مربی استقلالی لیگ آزادگان برگزار شد، مهدی پاشازاده توانست با سه گل مچ سهراب بختیاری زاده را بخواباند. گل های تیم راه آهن یزدان را در این دیدار کیانوش میرزایی (۲۳)، بابک مرادی (۶۴) و امیر محمد پناهی (۸۵) به ثمر رساندند. با این برد راه آهن با ۲۳ امتیاز به رده ششم جدول رسید و هم امتیاز با اکسین و گل گهر شد. با این باخت احتمال برکناری سهراب بختیاری زاده بالا رفت. تیم نفت مسجد سلیمان با این باخت با ۱۳ امتیاز در همان رده سیزدهم باقی ماند. در این مسابقه حمید طاهری فرد با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.

پارس جنوبی جم ۲ – گل گهر سیرجان صفر
این دیدار که به میزبانی پارس جنوبی از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه تختی شهر جم بوشهر برگزار شد، با پیروزی شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.  گل گلهر سیرجان با این باخت فرصت نزدیک شدن به ملوان را از دست داد و با ۲۳ امتیاز و به خاطر گل زده بیشتر و با یک بازی بیشتر نسبت به اکسین البرز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و خونه به خونه بابل جای این تیم را در رده سوم گرفت. تیم پارس جنوبی با این برد به جمع تیم‌های ۲۳ امتیازی پیوست و به رده هفتم صعود کرد.

استقلال اهواز یک – فجرسپاسی شیراز یک
در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ آزادگان که بین تیم‌های چهار امتیازی و قعر نشین برگزار شد، هر دو تیم به تساوی رضایت دادند تا تغییری در وضعیت‌شان رخ ندهد. در این دیدار ابتدا جابر یوسفی در دقیقه ۳۵ استقلال اهواز را پیش انداخت ولی در ادامه ابراهیم صالحی در دقیقه ۷۳ گل تساوی را برای فجر سپاسی به ثمر رساند. در این دیدار حمید جوکار، حسین فیاض بخش و ابراهیم صالحی از تیم فجرسپاسی و سید دانیال موسوی از تیم استقلال اهواز از داور کارت زرد دریافت کردند.
با این حساب، غلامحسین پیروانی توانست اولین امتیازش را با فجرسپاسی کسب کند. فجر سپاسی و استقلال اهواز با این تساوی با ۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های هفدهم و هجدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.



دیدگاهها بسته شده است.