سعداوی: گرمای بازی تاثیر سرمای هوا را گرفت

به گزارش عرصه، نعیم سعداوی پس از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهار کرد: بابت اینکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به دلیل سردردی که داشتم، شرکت نکردم معذرت می خواهم اما دلیل اصلی عدم حضورم در کنفرانس مطبوعاتی دوری محل استقرارمان در شاهین شهر و محل کنفرانس بوده است.
وی افزود: انتظار داشتیم که چون میهمان هستیم، محلی را برای استقرار تیم درنظر می گرفتند که به محل کنفرانس خبری نزدیک باشد.
سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان بسیار مناسب ساخته شده و چمن بسیار خوبی دارد اما دمای رختکن ۱۰ درجه از دمای بیرون کمتر بود.
سعداوی پیرامون بازی امروز مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: بازی جاندار و خوبی را شاهد بودیم و با توجه به اینکه سرمای شدیدی وجود داشت اما گرمی بازی باعث شد سرما تاثیرگذار نباشد. هر دو تیم فرصت های خوبی را به وجود آوردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: تیم سپاهان از گوشه‌ها بسیار مناسب عمل می‌کند و در بازی امروز نیز از نقطه کرنر موفق شدند دروازه تیم ما را باز کنند.
سرمربی فولاد به تعویض‌های تیمش اشاره و اضافه کرد: بازیکنان ۱۹، ۲۱ و ۲۴ ساله در این بازی تعویض شدند، اینها جوانانی هستند که آینده درخشانی را رقم خواهند زد.
سعداوی اظهار کرد: امیدواریم روند شکست ناپذیری را ادامه دهیم و در عین کسب امتیازات بیشتر، فوتبال زیبایی را نیز به نمایش بگذاریم و جایگاهمان را در رده های بالای جدول تثبیت کنیم.
وی با بیان اینکه برای بومی گرایی و جوان گرایی تیممان تلاش کرده‌ایم، گفت: بازیکنانی را از آکادمی تیم جذب کرده‌ایم که بیشتر بومی و جوان هستند و ترکیبی از جوانان و با تجربه ها را در تیم شکل داده ایم.
سرمربی فولاد خوزستان افرود: خوشبختانه باشگاه فولاد همواره به لحاظ تعهدات مالی به خوبی عمل کرده و مسئولان باشگاه تا آنجا که امکانش بوده، تلاش کرده‌اند که باشگاه دغدغه مالی نداشته باشد.



دیدگاهها بسته شده است.