شیعی: تا پایان فصل از جلالی حمایت می‌کنیم

به گزارش عرصه، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس درباره اینکه برخی از خبرنگاران نتوانستند وارد جایگاه ویژه‌ شوند بیان کرد: ما ۸۰۰ صندلی برای خبرنگاران داشتیم که مامور ما به اشتباه برخی از آن‌ها را راه نداد. اینکه کودکی را به این قسمت راه داده‌اند کار اشتباهی بوده است. ما ۲۰ صندلی به پیکان، ۲۰ صندلی به پرسپولیس و ۲۰ صندلی به شهر قدسی‌ها دادیم که اختیار استفاده از آن‌ها بر عهده خودشان بود.

او در ادامه درباره بازی تیمش گفت: بازی خوبی بود و اگر بچه‌ها خودشان را باور داشتند می‌توانستند به پیروزی برسند. مخصوصا ۱۵ دقیقه آخر که بازیکن پرسپولیس اخراج شد. تیم ما خوب است و مثل والیبال ما که جوانان خوب کار می‌کنند، جوانان فوتبال ما هم کارشان را خوب انجام دادند.

محمود شیعی درباره شایعاتی مبنی بر برکناری مجید جلالی از سمت سرمربی‌گری پیکان خاطرنشان کرد: اصلا بحث رفتن جلالی وجود ندارد. ما از کسی که انتخاب کرده‌ایم تا آخر حمایت می‌کنیم. در ضمن وقتی جلالی این طور نتیجه گرفته و ۸ بازی است که نباخته چرا نباید حمایت کنیم؟

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون امن و امان است ولی خبری از آن ندارم و تنها در جلسات شرکت می‌کنم.



دیدگاهها بسته شده است.