ویسی: امروز آن روی سکه برای ما رقم خورد

به گزارش عرصه، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: امروز دو تیم جانانه و تاکتیکی در مقابل هم بازی کردند و بازی مناسبی را به نمایش گذاشتند. با توجه به اینکه تیم ما بازی خوبی را انجام داد، می‌توانستیم با تفاضل گل بازی را به نفع خودمان تمام کنیم اما امروز آن روی سکه فوتبال نصیب ما شد. این‌ها اتفاقات فوتبال است و مشکلی با آن نداریم و امیدواریم در آینده روزهای خوبی را داشته باشیم.

وی پیرامون از دست دادن پنالتی توسط پدرو انریکه در بازی امروز گفت: با توجه به اینکه در جام حذفی هم بازی می‌کنیم برای پنالتی تمرین‌های بسیاری را انجام می‌دهیم. احسان حاج صفی، فرید بهزادی کریمی و پدرو انریکه پنالتی‌زنان تیم ما هستند و هر کدام روحیه بیشتری داشته باشند، برای زدن پنالتی انتخاب می‌شوند. امروز پدرو عجولانه توپ را گرفت و خواست برای تیم گلزنی کند اما موفق نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیرامون دروازه‌بانی مهدی امینی اظهار کرد: امروز مهدی امینی درون دروازه تیم ما خوب ظاهر شد و روز به روز بهتر می‌شود. او می‌تواند گلر بزرگی برای فوتبال کشور باشد.



دیدگاهها بسته شده است.