سرمربی لایپزیگ مذاکره با توپچی‌ها را تایید کرد

به گزارش عرصه و به نقل از کیکر، لایپزیگ در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده است. این تیم تا قبل از آغاز هفته سیزدهم با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ قدرتمند در صدر جدول رده بندی جای داشت.

“رالف هازنهاتل” هدایت این تیم آلمانی را برعهده دارد. رسانه های انگلیسی خبرهای درباره تلاش آرسنال برای جذب این مربی جوان منتشر کردند و همین باعث شد تا خود این مربی واکنش نشان دهد.

او مذاکره آرسنال برای جایگزینی ونگر را تایید کرد و گفت: باید بگویم که خبرهای که اخیرا درباره مذاکره آرسنال با من منتشر شد تا حدودی درست هستند اما باید بگویم که شرایط لازم برای جایگزینی قدیمی ترین مربی کنونی فوتبال جزیره را ندارم. من در لایپزیگ راحت و خوشحال هستم و دلیلی ندارد که در شرایط کنونی این تیم را ترک کنم.

سرمربی جوان لایپزیگ که سابقه پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ را دارد، ادامه داد: دوست ندارم که در شرایط کنونی چنین صحبت های را بشنوم چرا که باعث می‌شود تا تمرکز تیمم به هم ریخته شود. بسیار دوست دارم که نخستین قهرمانی تاریخ لایپزیگ را در لیگ جزیره رقم بزنیم. امیدوارم که بخت با ما یار باشد و به چنین رویای برسیم.



دیدگاهها بسته شده است.