داربی بی‌پولان و مصاف مدعیان در هفته شانزدهم لیگ یک

به گزارش عرصه، در این هفته رقابت‌های لیگ آزادگان، بازی‌های حساسی برگزار می‌شود که هر یک از تیم‌های ۲۴ امتیازی با برد در این هفته می‌توانند خود را از رقبایشان جدا و به تیم‌های صدرنشین نزدیک کنند. هشت بازی هفته شانزدهم لیگ یک روز چهارشنبه هفدهم آذرماه برگزار می‌شود و بازی مس کرمان و نفت مسجد سلیمان به دلیل درخواست باشگاه مس کرمان، یک روز زودتر انجام می‌شود.

راه آهن یزدان – نساجی مازندران

این بازی می‌توانست جدال دو استقلالی سابق باشد ولی با توجه به کناره گیری فکری از سرمربیگری نساجی قائم شهر این فرصت از بین رفت. هر دو تیم با این که با مشکلات مالی زیادی تا اینجای فصل دست و پنجه نرم کرده اند ولی توانسته اند نتایج خوبی بگیرند و خودشان را از مدعیان صعود به لیگ برتر نشان داده‌اند. راه‌آهنی‌ها هفته گذشته برای سفر به کرمان با مشکل روبرو شده بودند ولی این هفته به دلیل اینکه میزبان دیدار هستند با این مشکل روبرو نیستند تا مدیران این تیم با خیالی آسوده این هفته را پشت سر بگذارند. در طرف مقابل هم نساجی بجای فکری، مسگر ساروی را روی نیمکت خود می‌بیند.

راه‌آهن یزدان هفته گذشته مقابل مس کرمان به تساوی یک یک رسید و با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. نساجی هم در یک بازی پرگل توانست فولاد یزد را با سه گل شکست دهد و مثل راه‌آهن با ۲۴ امتیاز و بر حسب تفاضل گل بهتر در رده چهارم و بالاتر از خونه به خونه بابل که این فصل هزینه زیادی برای رسیدن به لیگ برتر کرده، قرار گرفته است.

سپیدرود رشت – گل گهر سیرجان

شاگردان علی نظر محمدی هفته گذشته مقابل تیم پایین جدولی ایرانجوان بوشهر با نتیجه عجیب ۳ بر یک شکست خورد. با این شکست آنها صدر جدول را از دست دادند و این هفته بدنبال این هستند که با برد و عدم نتیجه ملوان صدرنشین به صدر جدول بازگردند. البته سپیدرود برای رسیدن به این هدف کار سختی در پیش دارد و باید مقابل گل گهر سیرجان قرار بگیرد که آنها هم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و از این بازی امتیاز می‌خواهند. شاگردان وینگو بگوویچ هفته گذشته توانستند در یک بازی نفسگیر ۳ بر ۲ آلومینیوم اراک را شکست دهند.

سپیدرود در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از ۱۴ بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و گل گهر سیرجان با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

خونه به خونه بابل – ملوان بندر انزلی

در بازی مهم دیگر هفته پانزدهم لیگ آزادگان، ملوان صدرنشین در بابل مهمان خونه به خونه است تا شاهد یک تقابل مهم در شمال کشور باشیم. شاگردان محمد مایلی کهن هفته گذشته با گرفتن تساوی از پارس جنوبی در دقایق پایانی با ۲۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود به صدر جدول رسیدند. در سوی دیگر این بازی خونه به خونه‌ای قرار دارد که باتوجه به جذب بازیکنان باتجربه و لیگ برتری و خرج زیادی که کرده هنوز نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود و با ۲۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. آنها هفته گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز قعر نشین با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد تا اولین برد فصل فجر سپاسی و غلامحسین پیروانی رقم بخورد.

برنامه بازی‌های این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران ، آزادگان به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۶ آذرماه:

نفت مسجد سلیمان – مس کرمان / ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

چهارشنبه ۱۷ آذرماه:

اکسین البرز – ایرانجوان بوشهر / ساعت ۱۴ ورزشگاه انقلاب کرج

راه آهن یزدان – نساجی مازندران / ساعت ۱۴ ورزشگاه شهید درخشان صباشهر تهران

سپیدرود رشت – گل گهر سیرجان / ساعت ۱۴ ورزشگاه شهید عضدی یزد

فولاد یزد – فجر سپاسی شیراز / ساعت ۱۴ ورزشگاه شهید نصیری یزد

خونه به خونه بابل – ملوان بندر انزلی / ساعت ۱۴ ورزشگاه هفتم تیر بابل

آلومینیوم اراک – بادران تهران / ساعت ۱۴ ورزشگاه امام خمینی اراک

مس رفسنجان – خیبر خرم آباد / ساعت ۱۴ ورزشگاه شهدای رفسنجان

پارس جنوبی جم بوشهر – استقلال اهواز / ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه تختی شهر جم بوشهر

همچنین جدول کامل رقابتهای لیگ آزادگان تا پایان هفته پانزدهم به شکل زیر است:

رتبه

تیم

بازی

تفاضل گل

امتیاز

۱

ملوان بندر انزلی

۱۵

۶

۲۹

۲

سپیدرود رشت

۱۴

۶

۲۸

۳

گل گهر سیرجان

۱۵

۹

۲۶

۴

نساجی مازندران

۱۵

۷

۲۴

۵

خونه به خونه بابل

۱۵

۷

۲۴

۶

راه آهن یزدان

۱۵

۴

۲۴

۷

پارس جنوبی جم

۱۵

۲

۲۴

۸

اکسین البرز

۱۴

۶

۲۳

۹

بادران تهران

۱۵

۴

۲۳

۱۰

آلومینیوم اراک

۱۵

۲

۱۹

۱۱

مس کرمان

۱۵

۲

۱۹

۱۲

مس رفسنجان

۱۵

۲

۱۶

۱۳

نفت مسجد سلیمان

۱۵

۲-

۱۶

۱۴

خیبر خرم آباد

۱۵

۴-

۱۶

۱۵

ایرانجوان بوشهر

۱۵

۶-

۱۵

۱۶

فولاد یزد

۱۵

۱۱-

۱۳

۱۷

فجر سپاسی شیراز

۱۵

۱۰-

۸

۱۸

استقلال اهواز

۱۵

۲۴-

۵



دیدگاهها بسته شده است.