مدیر باشگاه کشتی تایتان مرکوری:جام باشگاه ها باعث ورود اسپانسر به کشتی می‌شود

به گزارش عرصه، اندی بارت مدیر باشگاه تایتان مرکوری آمریکا با بیان این مطلب افزود: سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از همه نظر عالی بود و ما از حضور در این مسابقات راضی هستیم.

وی افزود: سالن رقابت ها، امکانات رفاهی از جمله هتل محل اسکان، اتاق ها و پذیرایی در سطح بسیار خوبی بود.

بارت در مورد قهرمانی در این رقابت ها افزود: نتایج را نمی توان پیش بینی کرد و در برخی از مسابقات که اصلا فکر نمی کردیم پیروز باشیم به برتری رسیدیم و در برخی دیگر از رقابت ها که به پیروزی مطمئن بودیم باختیم.

وی ادامه داد: رقابت فینال با بیمه رازی مسابقه ای بود که در تاریخ ثبت می شود، برای تیم بیمه رازی وکشتی گیران آن احترام زیادی قائلیم و به نظر من این تیم کشتی گیران عالی در اختیار  داشت.

بارت تصریح کرد: دیدار فینال بسیار جذاب بود و کشتی گیران برای کسب پیروزی سرسختانه مبارزه کردند و این موضوع جذابیت خاصی برای تماشاگران داشت. جام باشگاه ها رقابتی است که قطعا از سوی مخاطبین بسیار مورد توجه قرار می گیرد و باعث می شود مردم علاقه بیشتری به کشتی پیدا کنند.

وی در مورد برگزاری جام باشگاه های جهان افزود: در آینده نزدیک این رقابت ها بسیار جذاب و پرمخاطب خواهد بود و ما برای میزبانی این رقابت ها در کشورمان مذاکراتی را با مسئولین فدراسیون کشتی ایران داشته ایم، البته هنوز جواب قطعی نگرفته ایم و اگر امسال نشد، قطعا برای سال آینده و سال های دیگر میزبان این مسابقات خواهیم بود.

بارت در مورد لزوم برگزاری این مسابقات در سطح دنیا تصریح کرد: هر قدمی که برای کشتی برداشته شود و اطلاع رسانی برای مردم داشته باشد، به نفع کشتی است و به هدف حفظ کشتی در المپیک کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما یکسری مسابقه را برگزار می کنیم که مورد توجه رسانه و تلویزیون قرار می گیرد و برای مخاطب بسیار جذاب است بعنوان مثال رقابت های میدان تایمز که مسابقه ای دوستانه است اقدام مثبتی برای پیشرفت و جلو بردن این ورزش و حفظ کشتی در المپیک خواهد بود ضمن اینکه این گونه اقدام ها مانند جام باشگاه هامی تواند به ورود اسپانسرهای بزرگتر به کشتی بیانجامد.

بارت در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جام باشگاه های جهان می تواند در آینده ای نزدیک جایگاه ویژه ای در کشتی دنیا پیدا کند و ما می توانیم شاهد حضور بیشتر کشتی گیران و کشورهای مطرح دنیا در آن باشیم.



دیدگاهها بسته شده است.