حاشیه‌های جهان ورزش در هفته‌ای که گذشت

به گزارش عرصه، در آخرین هفته ژانویه اتفاق‌های ناخوشایندی رخ داد. درگیری، محکوم شدن به حبس، توهین، مرگ و آتش‌سوزی در این روزها دیده شد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

توهین به زنان در فرانسه

زشت‌ترین اتفاق در هفته بیست و دوم لیگ یک فرانسه در جریان دیدار لیون و لیل در ورزشگاه پارک المپیک رخ داد. تماشاگران پلاکاردی در دست داشتند که در آن نوشته شده بود «زنان در آشپزخانه، مردان در ورزشگاه.» باشگاه لیل پس از این اتفاق بلیت دیدار شنبه را برای بانوان رایگان اعلام کرد.

مورینیو طرفدار بورکینافاسو

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد طرفدار تیم شگفتی‌ساز جام ملت‌های آفریقا بود. بورکینافاسو توانست به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند اما در این مرحله توسط مصر حذف شد. سرمربی این تیم یکی از دوستان و همکاران پیشین مورینیو است. سرمربی یونایتد با دوست خود پیش از دیدار نیمه‌نهایی تماس گرفت و گفت: بورکینافاسو را تشویق خواهم کرد.

بیست و چهارمین باشگاه «دیوانه» اروگوئه‌ای

سباستین آبرئو به تازگی با تیم بانگو ریودوژانیرو قرارداد امضا کرد. این بازیکن ۴۰ ساله دوباره رکورد شکنی کرد و بانگو را به عنوان بیست و چهارمین تیم باشگاهی اش معرفی کرد. او از سال ۱۹۹۶ تا به امروز در ۲۴ تیم باشگاهی بازی کرده است.

حمله یک هوادار به بیلیا

در پایان دیدار تیم‌های لاتزیو و کیه‌وو اتفاقی عجیب افتاد. یک هوادار لاتزیو به کناره زمین نزدیک شد و فریادهایی را نثار تیم به خصوص لوکاس بیلیا کرد. ممدو تونکارا که بازی را از جایگاه تماشاگران دنبال می کرد، در کنار این هوادار عصبانی ظاهر شد تا از هم تیمی و تیمش دفاع کند. در ادامه همسر و فرزند بیلیا وارد این ماجرا شدند. این هوادار به سمت بازیکنان آب دهان پرت و آنها را تهدید کرد. او پیش از این که ورزشگاه را ترک کند توسط پلیس دستگیر شد.

طولانی ترین بازی NBA

در دیدار تیم‌های بسکتبال نیویورک نیک و آتلانتاهاوکس در لیگ NBA چهار وقت اضافه گرفته شد و ۶۸ دقیقه طول کشید. این بازی طولانی‌ترین دیدار این مسابقات در ۶۶ سال اخیر شد. با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ به نفع‌ هاوکس به پایان رسید.

تایم پزشکی یا حُقه

راجرر فدرر روز یکشنبه با شکست رافائل نادال، فاتح تنیس اوپن استرالیا شد اما او به استفاده از حقه توسط قهرمانی پیشین تنیس شد. مت کش گفت: فدرر پیش از شروع ست پنجم در دیدار نیمه‌نهایی و فینال از حقه قانونی استفاده کرده است. با این حال فدرر از خود دفاع کرد.

آتش‌سوزی در اولدترافورد

ورزشگاه منچستریونایتد در این هفته با آتش سوزی رو به رو شد اما این آتش خیلی زود مهار شد و آسیب چندانی به ورزشگاه نرساند. اختلال در موتور یکی از آسانسورها دلیل این اتفاق بود.

دروازه‌بان ۱۱۵ کیلویی

وین شاو قرار است برابر آرسنال از دروازه ساتن یونایتد در جام حذفی انگلیس دفاع کند. شاو ۴۵ ساله دروازه بان ذخیره تیم دسته پنجمی انگلیسی است که ۱۱۵ کیلو وزن دارد.

مرگ اسب قهرمان

مانی کلود یکی از مشهورترین اسب‌های جهان پس از قهرمانی در مسابقات جام طلایی چلنتهام و عبور از خط پایان جان خود را از دست داد. این اسب به یکباره زمین خورد که به نظر می‌رسد با سکته قبلی مواجه شده است.

درگیری شدید بازیکنان ریورپلاته و بوکاجونیورز

این دو تیم این هفته برابر هم قرار گرفتند که در این بازی درگیری به وجود آمد. اغلب بازیکنان ریورپلاته و بوکاجونیورز در این دگیری حضور داشتند و صحنه زشتی را در زمین بازی رقم زدند.

حبس برای دو ورزشکار

آنتونی استوکز به علت آسیب رساندن به هوادار الویس پرسلی در یک کلوب شبانه در سال ۲۰۱۳ در دوبلین به دو سال زندان محکوم شد. بازیکن ایرلندی تیم بلکبرن باید به علت آسیب رساندن به این شخص، ۳۰ هزار یورو پرداخت کند. در این درگیری استوکز با سر به صورت هوادار الویس ضربه زد که باعث شکسته شدن بینی و دندان هوادار شد. بازیکن بلکبرن در دو سال اخیر رفتار مناسبی داشته تا به زندان نیفتد.

در جهان هندبال این اتفاق برای نیکلا کاراباتی فرانسوی رخ داد. او به علت شرط‌بندی غیرقانونی و تقلب در بازی‌ها به دو سال زندان و پرداخت ۱۰ هزار یورو محکوم شد. البته او به زندان نخواهد رفت.



دیدگاهها بسته شده است.