اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود/دشمن توان مقابله نظامی با ماندارد


فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: شعار اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود و بایستی به عمل برسد و تحقق یابد و انتظار می‌رود مسؤولان این موضوع را دنبال کنند.

به گزارش عرصه، سردارسرتیپ دوم پاسدار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه  در مجمع عالی بسیج شهرستان اظهار داشت: بسیج به‌عنوان یک ظرفیت فکری در تقویت ارتش بیست میلیونی نقش اساسی دارد و مجمع عالی بسیج می‌تواند نقش اصلی در حل مشکلات شهرستان داشته باشد.

وی افزود: شعار اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود و بایستی به عمل برسد و تحقق یابد و انتظار می‌رود مسؤولان این موضوع را دنبال کنند تا به نتایج خوبی برسیم.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: ما باید از تجربیات بسیجیان نخبه در بسیاری از مسائل استفاده کنیم و همچنین ائمه جمعه به‌عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی هر شهر هستند و همواره باید از آنها راهنمایی بخواهیم.

سردار عظمایی با اشاره به اینکه دشمن از بعد نظامی، توانایی مقابله و رویارویی با کشور ما را ندارد، تصریح کرد: دشمن در جنگ نظامی توانایی مقابله با ما را ندارد چراکه مقاومت و ایستادگی ما را در طی ۸ سال دفاع مقدس به یاد دارد .

وی عنوان داشت: حال که دشمن در جنگ نظامی کاری از پیش نبرده به جنگ فرهنگی و نفوذ روی آورده است و ما باید بیش از پیش حواسمان به جنگ نرم دشمن باشد.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: همانطور که همیشه مساجد محور اصلی مبارزات انقلاب و همچنین پایگاهی برای اعزام به جبهه بوده است و همه برنامه‌های اساسی از مساجد شروع می‌شد امروز نیز پیشنهاد می‌شود مسؤولان با حضور در مساجد مشکلات مردم را پیگیری کنند.



دیدگاهها بسته شده است.