دردسر اینستاگرام برای فوتبالی‌ها با مهم‌ترین اخبار ورزشی عرصه – ۶ بهمن ۱۳۹۵

به گزارش عرصه،  در پنجمین روز از هفته چند بازیکن مطرح در فوتبال با تکنولوژی جدید اینستاگرام به دردسر افتادند. تیتر مهم‌ترین خبرهای ورزشی این روز در ادامه آمده است که با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید مشروح آن را بخوانید.

“اینستاگرام” شب‌نشینی سه فوتبالیست مطرح با قلیان را لو داد

تکنولوژی جدید اینستاگرام با ضبط تصاویری از وجود قلیان در شب نشینی سه تن از بازیکنان مطرح یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتری برای آنها دردسرساز شد.

سکوت کمیته انضباطی مقابل معترضان به داوری

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که همواره مورد انتقاد اهالی این ورزش پرطرفدار قرار داشته، این روزها ضعیف‌ترین دوران عملکردش را سپری می‌کند.

۵۴ سالگی “آقای خاص” در “تئاتر رویاها”

۵۰ سال قبل در این روز، چند ماه قبل از ترور «جان اف کندی» رییس جمهور وقت آمریکا، ژوزه ماریا دوس سانتوس مورینیو فیلیکس به دنیا آمد.

دور زدن فدراسیون فوتبال توسط استقلال در پرونده “شیحی”

مسئولان باشگاه استقلال جریان مکاتبات خود با فیفا بر سر پرونده عادل شیحی، فدراسیون فوتبال را به عنوان رابط بین فوتبال ایران و فیفا در جریان نگذاشته‌اند و در نتیجه نتوانستند از کمک‌های کمیته حقوقی و بین الملل این فدراسیون بهره ببرند.

کمیل قاسمی: تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی می‌گیرم/ در جام جهانی کار سختی پیش‌رو دارم

دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک با بیان این که تا زمانی که بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد به کشتی ادامه می‌دهد، گفت: اگر با همین شرایطی که دارم پیش بروم می‌توانم تا المپیک ۲۰۲۰ کشتی بگیرم.

۵ بازیکن خارجی شاکی استقلال چه کسانی هستند

علیرضا منصوریان درحالی مدیران قبلی استقلال را در محرومیت این باشگاه مقصر دانست که بررسی وضعیت این بازیکنان می‌تواند جالب باشد.

تمجید فرانس ۲۴ از عملکرد بانوان ورزشکار ایران

سایت فرانس ۲۴ در مطلبی از پیشرفت ورزش بانوان در ایران خبر داد و اعلام کرد که بانوان ورزشکار ایرانی مرزهای ورزش در این کشور را گسترش داده‌اند.

فتح الله زاده: منصوریان بازیچه این و آن شده است!/ آقایان حداقل عذرخواهی کنند

مدیر عامل سابق استقلال با انتقاد شدید از علیرضا منصوریان، از سرمربی آبی‌های پایتخت خواست تا بازیچه دیگران نشود و به مسائل فنی این تیم توجه کند.

تاج: بدهی باشگاه استقلال به بازیکن خارجی پرداخت شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل تداخل زمان پرداخت بدهی تیم استقلال به بازیکن خارجی در روزهای پایانی سال میلادی، این اتفاق برای باشگاه استقلال رخ داد.

زشت‌ترین اتفاق در تاریخ فوتبال اسپانیا در چه سالی رقم خورد؟

درگیری روسای باشگاه اتلتیکومادرید و کومپوستلا در جریان جلسه لالیگا یکی از زشت ترین تصاویر تاریخ فوتبال اسپانیا را رقم زد.

تشکر کریستیانو رونالدو از چینی‌ها

ستاره پرتغالی رئال‌ مادرید با منتشر کردن پیامی در صفحه اجتماعی خود از هواداران چینی اش تشکر کرد.

افشارزاده: آقای منصوریان! بهترین تیم را برایت بستم/ او مواظب حرف زدنش باشد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید دلیل مشکلش با وزارت ورزش قبلی این بود که تیم بسیار خوبی را برای منصوریان بسته بود.

افتخاری: تحریم‌ها باعث دیر پرداخت شدن طلب شیحی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران می‌گوید به دلیل تحریم‌ها باشگاهش نتوانسته پول شیحی را به موقع پرداخت کند. با این حال امیدوار است تا این مشکل حل شود.

استویچف: از رییس فدراسیون بپرسید سرمربی می‌شوم یا نه!

گزینه هدایت تیمی ملی والیبال ایران درباره شانس‌اش برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت کنم اما این سوال را باید از رییس فدراسیون بپرسید که من سرمربی می شوم یا خیر.



دیدگاهها بسته شده است.