انریکه: مسی از آمادگی کامل برخوردار است

به گزارش عرصه، به نقل از آس، بارسلونا در پنجمین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) برابر سلتیک قرار می‌گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: این بازی با دیدار رفت متفاوت است. باید به پرس بالای حریف توجه داشته باشیم. سریع گل زدن در هر بازی مهم است اما نمی‌دانیم در بازی پیش رو می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا نه. سلتیک بسته بازی نخواهد کرد. در بخش‌های دیگر مشکل خواهیم داشت. این بازی با دیدار سه روز پیش برابر مالاگا متفاوت خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: جرارد پیکه در ابتدا خوب بود اما امروز تمرین نکرد چون مشکلی کوچک داشت که چیز مهمی نیست. معتقدیم برای بازی آماده خواهد شد. لیونل مسی را در هواپیما دیدم. او دیروز تمرین کرده بود. مسی همیشه مشتاق بازی کردن است و اگر یک بازی را از دست بدهد، ناراحت می شود اما اکنون آمادگی صد در صد را دارد و می‌تواند بهترین نمایش خود را ارائه دهد.

انریکه در پایان درباره آمار گلزنی و پاس گل نیمار گفت: بستگی دارد از چه نظر بررسی شود. تعداد پاس‌های گلش فوق‌العاده است. آمار گلزنی‌اش بهتر خواهد شد. در مجموع به نظرم فصل خیلی خوبی را تا به اینجا پشت سر گذاشته است. بعضی از بازیکنان پاس گل می‌دهند یا گلزنی می کنند اما هدف تیم فتح جام قهرمانی است.



دیدگاهها بسته شده است.