حضور اکیپ های ویژه پلیس راهور درمعابر/ ادامه طرح ترافیک تا ساعت۱۹


جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ادامه بارش برف از شب گذشته تاکنون گفت: برای جلوگیری از ترافیک، اکیپ های ویژه پلیس راهور در معابر پایتخت حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسن عابدی در مورد ترافیک صبحگاهی پایتخت در نخستین برف سنگین تهران گفت: هم اکنون درحال تخلیه بار ترافیک صبحگاهی هستیم و طبق معمول ترافیک در محورهای بزرگراهی ترافیک سنگین اما روان است و گره ترافیکی خاصی دیده نمی شود.

وی افزود: از شب گذشته با کمک ماموران شهرداری نمک پاشی در سطح معابر اصلی انجام شده و یخ زدگی خیابان ها و شاهراه های پایتخت به کمترین حد ممکن رسیده است.

وی با توصیه به شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی و تک سرنشین گفت: با توجه به لغزندگی معابر حتما از لاستیک یخ شکن استفاده کرده و از سرعت مطمئنه تخطی نکنند.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره طرح زوج و فرد خودروها با توجه به بارش برف و باران در پایتخت نیز افزود :بنابر مصوبه کمیته اضطرار هوا، امرو زسه شنبه نیز طرح ترافیک در محدوده طرح زوج و فرد اجرا می شود. ساعت اجرای طرح ترافیک طبق مصوبه این کمیته از ساعت شش و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ است.



دیدگاهها بسته شده است.