بسیج دانش‌آموزی، یاری‌گر آموزش‌وپرورش در اجرایی شدن سند تحول بنیادین است

صابر ماهانی در گفت‌وگو با عرصه، بر لزوم شناخت نیازهای اصلی کشور تأکید  و اظهار کرد: دانش‌آموزان باید در دو مسیر علم‌آموزی، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و تربیت حضور مؤثری داشته باشند چرا که اولویت‌های اساسی که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تأکید دارند حرکت در عرصه علم، فرهنگ و اقتصاد است.

وی افزود: شناخت مقتضیات روز، حضور در صحنه، افزایش آگاهی و توانمندی در عرصه‌های مختلف باعث خواهد شد تا گام‌های بلندی برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

ماهانی بهترین شاخص برای هدایت دانش‌آموزان و حرکت در مسیر تحقق آن را تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری عنوان و اضافه کرد: این شاخص بزرگ و توجه به سخنان حکیمانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، باید در زندگی قشر جوان و نوجوان مورد توجه باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بر لزوم شناخت حق و باطل توسط دانش‌آموزان تأکید و ابراز کرد: دانش‌آموزان با شناخت مقتضیات روز می‌توانند حرکت خود را علیه استکبار ادامه دهند.

این مسئول بر تبیین و شناخت صحیح سخنان ولی‌فقیه تأکید و تصریح کرد: با انجام این اصل در تحقق اهداف انقلاب گام‌های بلند برداشته خواهد شد.

ماهانی با اشاره به سیاست‌های بسیج دانش‌آموزی گفت: بسیج دانش‌آموزی با توجه به دو سیاست، توسعه کمی و کیفی بسیج و اجرای شدن سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در برنامه ۵ ساله ششم، یاری‌گر آموزش‌وپرورش خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما در بسیج دانش‌آموزی این است که خروجی کار با سند توسعه منطبق باشد چرا که با تحقق آن، خدمت بزرگی به جامعه تعلیم و تربیت کشور انجام خواهد شد.



دیدگاهها بسته شده است.