ظهرابی: امیدوارم لژیونرها بعد از بازگشت به تیم ملی هندبال کمک کنند

مسعود ظهرابی در گفت‌و گو با عرصه، در مورد سطح بیست نهمین دوره لیگ برتر هندبال اظهار کرد: کیفیت لیگ جاری به گونه‌ای است که همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند. این موضوع به این جهت است که هفت، هشت نفر از ملی‌پوشان لژیونر هستند و در لیگ ایران حضور ندارند و بازیکنانی که در تیم‌ها قرار گرفته‌اند در یک سطح هستند.

وی در مورد لژیونرهای ایرانی گفت: امیدوارم لژیونرهای ما هنگامی که برگشتند بتوانند به تیم ملی ایران کمک کنند.

سرمربی تیم هندبال نیروزمینی ارتش در مورد بازیکنان این تیم اضافه کرد: بازیکنان تیم ما همان بازیکنانی هستند که در سال گذشته به عنوان تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی حضور یافتند. علاوه بر آن‌ها چند تن از بازیکنان تیم ملی نوجوانان نیز در این تیم حضور دارند.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال در خصوص بازی تیم نیرو زمینی مقابل هپکو در هفته سوم لیگ برتر هندبال تصریح کرد: متاسفانه در این بازی باتوجه به اینکه زیاد هم روی این بازی حساسیت و تاکید داشتیم، اما بچه‌ها در شرایط بازی مناسب نبودند، روز بچه‌های ما نبود و ما بازی را واگذار کردیم. اگر آن‌ها خواسته‌هایی که داشتیم را با دقت انجام می‌دادند، ۱۰۰ درصد برنده میدان بودیم. من به تیم هپکو اراک به خاطر این برد تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم هندبال نیروزمینی ارتش در مورد بازی معوقه تیم خود در این فصل نیز بیان کرد: در بین بازی‌های هفته‌های آتی برگزار خواهد شد. فکر می‌کنم ۱۷ آذرماه خواهد بود.

به گزارش عرصه، بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال با حضور ۱۰ تیم از ۲۱ آبان ماه آغاز شد. نیرو زمینی در هفته اول این رقابت‌ها به دلیل کامل نبودن مدارک تیم حریف خود به میدان نرفت. اما در هفته دوم و سوم با یک برد و یک باخت و کسب دو امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر هندبال قرار دارد.



دیدگاهها بسته شده است.