بسته اخبار اجتماعی عرصه در روز یکشنبه

به گزارش عرصه، در میان اخبار اداره اجتماعی عرصه در روز یکشنبه، اولتیماتوم سازمان نظام پزشکی به بیمه‌های تکمیلی، پاسخ پلیس به عدم جمع‌آوری معتادان متجاهر، دلایل شکست ساختار آموزشی نیمسالی ـ واحدی و … بخشی از پربازدیدترین اخبار امروز این اداره بوده‌ است که در ادامه، با کلیک روی هر تیتر به متن کامل آنها دسترسی خواهید داشت:

اولتیماتوم نظام پزشکی به بیمه‌های تکمیلی/ طلب۳۵۰ میلیاردی بیمارستان‌های خصوصی تهران

رییس کل سازمان نظام پزشکی نسبت به خطر لغو قرارداد بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌های تکمیلی هشدار داد و گفت: در حال حاضر چندین ماه است که بیمارستان‌های خصوصی مطالبات‌شان را از بیمه‌های تکمیلی و بازرگانی دریافت نکرده‌اند و این موضوع باعث شده برخی بیمارستان‌ها در معرض ورشکستگی قرار گیرند.

مشکلات پرستاران بیمارستان‌های تامین اجتماعی/درخواست ملاقات با مدیرعامل

معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری از تاخیر و نابسامانی در پرداخت معوقه‌های پرستاران شاغل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی انتقاد کرد.

درخواست قناعتی از پلیس برای رفع ترافیک شب‌های تهران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از پلیس راهور خواست که برای حل معضل ترافیک شب‌های تهران چاره‌ای بیندیشد.

محصولات ارگانیک وطبیعی باید به خواست و مطالبه عمومی تبدیل شود

قائم مقام سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: محصولات ارگانیک باید به خواست و مطالبه عمومی تبدیل شود و دولت و در واقع حاکمیت پاسخگو بوده و در این مسیر قرار گیرد.

خبرهای جدید وزیر از پرداخت «معوقات فرهنگیان» و توزیع «شیر مدارس»

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان، انتصاب معاون آموزش ابتدایی و توزیع شیر در مدارس در آینده نزدیک خبر داد.

دلایل شکست ساختار آموزشی نیمسالی ـ واحدی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به تشریح علت انتخاب ساختار رشته‌ای برای دوره متوسطه پرداخت و گفت: با انتخاب نظام رشته‌ای انعطاف لازم را از دست دادیم؛ لازمه ایجاد انعطاف در برنامه درسی داشتن مدارس بزرگ است.

پاسخ پلیس به عدم جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اعلام کرد که طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر همچنان ادامه داشته و نسبت به جمع‌آوری زنان معتاد نیز اقدام می‌شود.

برقراری بیش از ۸۸ هزار تماس با ۱۹۷ تهران

رییس پلیس پایتخت، ارتقای رضایت‌مندی شهروندان را اولویت اصلی پلیس پایتخت اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، بیش از ۸۸ هزار تماس با مرکز ۱۹۷ پلیس پایتخت برقرار شده است.

تغییر در آزمون گواهینامه رانندگی

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا از برگزاری کنکوری آزمون گواهینامه رانندگی خبر داد و گفت: به زودی این آزمون‌ها متمرکز و مکانیزه می‌شود و امکان تقلب در آن به حداقل می‌رسد.

سنگ اندازی تولیدکنندگان موتور کاربراتوری برای مصوبه دولت

وعده توقف شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از مهرماه ۹۵ از چندین ماه قبل، امید حذف کامل این وسیله دودزا را به ارمغان آورده بود که ناگهان انتشار اخباری مبنی بر تولید مجدد نیم میلیون موتورسیکلت کاربراتوری چون پتکی بود که بر سر همگان فرود آمد و امیدها را نسبت به اجرای این مصوبه، ناامید کرد.

هوای کلانشهرها آلوده می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در اکثر مناطق کشور، از افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی طی دو روز آینده خبر داد.

پنج تیتری که در ادامه می‌آید، تا لحظه مخابره این خبر، پربازدیدترین اخبار امروز اداره اجتماعی بودند که با کلیک روی هرکدام، در جریان جزییات آن قرار می‌گیرید:

پاسخ پلیس به عدم جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر

اولتیماتوم نظام پزشکی به بیمه‌های تکمیلی

جدیدترین آمار از ازدواج کودکان در ایران

فساد ۲۹ میلیارد دلاری در بخش جنگلبانیِ جهان

دلایل شکست ساختار آموزشی نیمسالی ـ واحدی



دیدگاهها بسته شده است.