فیلم «سه بعدی» که «دو بعدی» نمایش داده می‌شود!

محمد احمدی در گفت‌وگویی با عرصه بیان کرد: فیلم «جنجال در عروسی» تا شامگاه سوم دی‌ماه در تهران حدود ۴۴۰ میلیون تومان و در شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت که در مجموع تا کنون بیش از ۵۵۰ میلیون تومان فروخته است. این میزان اگرچه در حال افزایش است اما قطعا برای ما رضایت‌بخش نیست.

وی اضافه کرد: در ابتدا شروع مناسبی در اکران نداشتیم اما روز به روز شرایط بهتر می‌شود. با این حال تعداد زیاد فیلم‌ها در مقابل تعداد کم سالن‌های سینمایی و نیز همزمانی نمایش با فیلم‌هایی که فروش خوبی دارند و مخاطبان بیشتری از آن‌ها استقبال می‌کنند این شرایط را برای ما بوجود آورده است، به همین دلیل باید با آن کنار آمد. هر چند انتظارم از میزان استقبال و فروش این فیلم بیشتر بود.

احمدی درباره شرایط اکران فیلم‌اش اظهار کرد: یکی از مسائلی که در اکران فیلم «جنجال در عروسی» شاهد آن هستیم، کم بودن تعداد سانس‌ها، نامناسب بودن زمان آن‌هاست. چرا که سینمادارها بیشتر ترجیح می‌دهند سانس‌هایی که در زمان خوب هستند را به فیلم‌های پرمخاطب اختصاص بدهند. همچنین از آنجا که فیلم بیشتر در حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود انتظار داریم سینماداران زمان بهتری را به نمایش فیلم اختصاص دهند، چرا که اگر کودکان و نوجوانان هم بخواهند در سانس صبح به سینما بیایند تنها نمی‌توانند این کار را انجام دهند و باید با خانواده‌هایشان بیایند.

او گفت: با این حال تلاش کردیم تبلیغاتی را در مدارس داشته باشیم و در این مدت استقبال از سوی مدارس برای تماشای فیلم روز به روز بیشتر می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره سه بعدی بودن فیلم «جنجال در عروسی» و اینکه این موضوع می‌تواند انگیزه بیشتری برای جذب مخاطب باشد، گفت: متأسفانه فقط سینما «کوروش» و «چارسو» در روزهای تعطیل فیلم را به صورت سه بعدی نمایش می‌دهند چون مخاطب زیادی در سانس‌های اختصاص داده شده نبوده و برای سینماداران پخش سه بعدی فیلم سنگین خواهد بود. ضمن اینکه بلیت سینما هم در صورت اکران سه بعدی گران‌تر خواهد شد به همین دلیل در بیشتر سینماها، فیلم بیشتر به صورت دوبعدی اکران می‌شود.

محمد احمدی همچنین در پاسخ به اینکه آیا قرار است «جنجال در عروسی» اکران خارجی هم داشته باشد، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در این باره صورت گرفته و از سال ۲۰۱۷ فیلم در کشورهای خارجی نمایش داده می‌شود که اولین اکران آن در دو کشور بلژیک و فرانسه است که در آنجا قطعا به صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.