کاناوارو: ناپولی توان حذف رئال مادرید از اروپا را دارد

به گزارش عرصه و به نقل از گاتزتادلواسپورت، در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و ناپولی برابر هم به میدان خواهند رفت. 

فابیو کاناوارو مدافع سابق رئال مادرید درباره این دیدار حساس گفت: رئال الان در شرایط خیلی خوبی قرار ندارد و برعکس، ناپولی خیلی شرایط خوبی دارد و توانسته با ساری به خودباوری برسد. ناپولی نمایش خوبی در لیگ ایتالیا در چند هفته اخیر داشته است و من فکر کنم بازی نزدیک شود. از نظر من ناپولی توان حذف رئال مادرید را از اروپا دارد. تیم های ایتالیایی معمولا نظم و سازماندهی بالایی در کارهای دفاعی دارند ولی از وقتی ساری هدایت ناپولی را بر عهده گرفته است، فوتبال هجومی را نیز به خوبی ایفا می کند و به همین خاطر یکی از بهترین خطوط حمله در فوتبال ایتالیا را در اختیار دارد.

او ادامه داد: ناپولی در بازی برابر رئال مادرید نباید فقط به بازی دفاعی فکر کند. در این صورت مشکل بزرگی گریبانگیر تیم خواهد شد. آنها باید نترس باشند و بتوانند روی دروازه رئال موقعیت ایجاد کنند و از کوچکترین موقعیت های خودشان برابر رئال استفاده کنند. بازی با رئال در تاریخ ناپولی می تواند جاوادانه شود. آنها نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهند.



دیدگاهها بسته شده است.