بسته اخبار اجتماعی عرصه در ۲۲ بهمن

به گزارش عرصه، اداره اجتماعی عرصه امروز مورخ ۲۲ بهمن ماه بیش از ۵۵ خبر را از سرویس های جامعه شهری، خانواده، سلامت، حوادث انتظامی، آموزش و پرورش و محیط زیست بر روی خروجی خود قرار داد که سرفصل برخی از مهم‌ترین آنها همراه با لینک در پی می آید:

سرویس شهری عرصه امروز در خبر تشکیل کمیته تعیین تکلیف ساختمان‌های ناامن پایتخت در گفت و گو با نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای متشکل از شهرداری، سازمان نظام مهندسی و قوه قضائیه برای شناسایی و ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن شهر خبرداد و گفت: در غیر این صورت تمامی اقدامات شعاری خواهند بود؛ تعداد ساختمان‌هایی مانند پلاسکو شرایط خاصی دارند و ناامن هستند تقریبا مشخص است و متاسفانه یا مالکان این ساختمان‌ها نهادها و وزارتخانه‌های دولتی  یا متعلق به بخش خصوصی هستند.

در خبر کمک به خانواده شهدای آتش‌نشان با اولویت مسکن و تحصیل فرزندان  نیز معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با تاکید بر سرکشی معاونین شهرداری تهران از خانواده شهدای آتش نشان از کمک به این خانواده‌ها متناسب با نیازهایشان و با اولویت تامین مسکن و تحصیل فرزندانشان خبر داد.

قالیباف نیز در حاشیه راهپیمایی امروز  نیز برجام را نتیجه انقلابی‌گری و خون شهدا دانست و گفت: مردم این را نمی‌پذیرند که نقص و ضعف و بی‌تدبیری خودمان را به گردن دشمن بیندازیم. تردید نکنیم اگر برجام و مذاکره با گروه ۱+۵ با تایید مقام معظم رهبری انجام شد نشان از قدرت دیپلماسی نیست، بلکه نتیجه انقلابی گری و خون شهدای نظام و انقلاب است.

سرویس خانواده عرصه نیز امروز در گفت و گو با قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از واریز «عیدی» مستمری‌بگیران صندوق کشاورزان با حقوق بهمن خبر داد و گفت: عیدی مستمری بگیران صندوق ۳۰۰ هزار تومان است.

عضو کمیته مداخله در بحران انجمن روانشناسی نیز بر لزوم تهیه دستورالعملی برای حمایت روانی بازماندگان حوادث و سوانح تاکید کرد و افزود: یکی از ابعاد مهم امدادرسانی که اخیرا مورد توجه متخصصان قرار گرفته است، حمایت روانی اجتماعی از متاثرین و بازماندگان سوانح است؛ این مطلب درمورد بازماندگان و خانواده کشته شدگان حادثه پلاسکو نیز صادق است.

در سرویس حوادث، انتظامی نیز سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز  نیز از  امنیت کامل در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: خوشبختانه سال‌هاست که جشن پیروزی انقلاب برگزار شده و هر سال بر تعداد جمعیت راهپیمایان افزوده می‌شود.

سردار تقی مهری،رییس پلیس راهور نیز در حاشیه راهپیمایی امروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده وحدت و همدلی دانست و گفت:این انقلاب می‌تواند به عنوان الگو به تمامی ملتهای مسلمان و سایر کشورها و مردم مستضعف جهان معرفی شود.

سرویس سلامت نیز در گفت و گو با مدیرعامل موسسه محکم از ۶ ناهنجاری مادرزادی رایج میان کودکان ایرانی خبر داد و گفت:غربالگری ناهنجاری‌های مادرزادی در کشور به صورت مدون اجرا نمی‌شود.

وزیر بهداشت نیز  عنوان کرد که برجام طرح ایران هراسی را با شکست روبرو کرد و گفت: دولت در اقدامی مهم موفق شد تولید و صادرات نفت را به سطح پیش از تحریم ها برساند و دستاوردهای هسته‌ای را حفظ کند.

در سرویس آموزش و پرورش نیز دانش‌آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با عرصه ، حضور مردم را پرشور ارزیابی کرد و گفت: مردم مانند همیشه زمانی که احساس کنند انقلابشان تهدید می‌شود، با حضور در این گونه مراسمها نشان می‌د هند طرفدار انقلاب هستند و اجازه نمی دهند توطئه‌ای علیه انقلاب به وجود اید.

در سرویس محیط زیست نیز گزارش داعش مانع مقابله با گرد و خاک است؟ بر روی خروجی قرار گرفت و در آن ضیاءالدین شعاعی مدیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار در گفت و گو با عرصه، گفت: هنوز شناسایی دقیق کانون‌های گرد و غبار عراق صورت نگرفته است و تنها به صورت خوشه‌ای اعلام کردیم که در منطقه شرق سوریه، غرب و مرکز عراق و بین النهرین کانون گرد غبار وجود دارد ولی جزییات آن هنوز برای ما مشخص نیست؛ اگرچه تعیین محل دقیق جزو برنامه های مطالعاتی ما بوده ولی هنوز محقق نشده و قرار است با همکاری عراقی ها این مطالعات انجام شود.

رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی نیز از احتمال وقوع سیل در جنوب و جنوب غرب کشور در اسفندماه خبر داد و گفت: خروجی مدل‌های پیش بینی فصلی برای یک ماه آینده بیانگر بارش بیش از نرمال در کشور است به طوریکه احتمال وقوع بارش‌های سنگین منجر به سیل در استان‌های واقع در جنوب و جنوب غرب کشور وجود دارد.

پربازدیدترین های اجتماعی عرصه در ۲۲ بهمن

پیکر سومین کارگر مترو قم از زیر آوار خارج شد

واریز «عیدی» مستمری‌بگیران صندوق کشاورزان با حقوق بهمن

چرا اهداء خون زنان در حادثه “پلاسکو” افزایش یافت

رییس پلیس راهور: جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده وحدت و همدلی است

کمک به خانواده شهدای آتش‌نشان با اولویت مسکن و تحصیل فرزندان



دیدگاهها بسته شده است.