حل مشکل بیمه‌ی جعفر والی با حمایت رئیس جمهوری

به گزارش عرصه، جعفر والی که چند روزی است به دلیل مشکل قلبی و ریوی در بیمارستان شهید رجایی بستری است، عصر پنجشنبه (چهارم آذرماه)  پذیرای جمعی از همکاران خود و نیز معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

روز گذشته نیز یکی از معاونان رئیس جمهوری، با حضور در بیمارستان یک جلد قرآن کریم از طرف رئیس جمهوری به این هنرمند هدیه کرد و پیغام داد که مسائل بیمه و درمان این هنرمند بطور کامل حل شده است.

در ملاقات امروز هم علی مرادخانی با بیان اینکه برای ابلاغ سلام وزیر به این هنرمند آمده است، تأکید کرد: طبق پیغام وزیر، اگر قرار باشد ادامه‌ی درمان در ایران انجام شود، تمام مراحل درمانی بصورت کامل بیمه خواهد بود و این بازیگر پیشکشوت هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

همچنین پیمان شریعتی  -مدیر مجموعه‌ی تئاترشهر- نیز که به عیادت جعفر والی آمده بود، گفت: این روزها افتخار داریم که آقای والی برای برای اجرا در مجموعه‌ی تئاتر شهر نمایشی را آماده می‌کند و آقایان ایرج راد و هرمز هدایت هم در این کار همکاری می‌کنند.

جعفر والی هم که از دیدن همکارانش خوشحال بود گفت: مهمترین اتفاق همین رابطه ی صمیمانه و دوستانه بین آدم‌هاست؛ ما زمانی از هیچ شروع کردیم و دوستانی که از هنرستان باهم بودیم، یکدیگر را رها نکردیم.

او همچنین در جمع دوستان و همکاران خود خاطراتی از زمان شروع کارش در تئاتر تا به امروز که قرار است نمایش «توی گوش سالمم زمزمه کن» را به صحنه ببرد تعریف کرد.

والی همچنین درباره‌ی ادامه‌ی درمان خود نیز گفت: در صورت نظر پزشک معالج بر استفاده از باتری قلب، بقیه‌ی مراحل معالجه‌ی خود را در کانادا پی‌گیری خواهد کرد.

به گزارش عرصه، علاوه بر علی مرادخانی و پیمان شریعتی،چهره‌هایی چون ایرج راد، اصغر همت (مدیرعامل خانه‌ی تئاتر) شکرخدا گودرزی، خسرو احمدی، سارا عابدی و علی بی‌غم نیز از جمله اهالی تئاتر بودند که برای ملاقات با جعفر والی به بیمارستان آمده بودند.



دیدگاهها بسته شده است.