پوریا فیاضی: مقابل شهرداری تبریز آخرین بازی‌ام را برای پارسه انجام دادم

به گزارش عرصه، در اولین دیدار بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال دو تیم پارسه تهران و شهرداری تبریز در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر ۲ پارسه تهران همراه شد.

بعد از این بازی پوریا فیاضی بازیکن تیم پارسه که در کسب نتایج خوب این تیم در این فصل تاثیر زیادی داشته اعلام کرد که در صورت عمل نکردن باشگاه به تعهدات خود از این تیم جدا می‌شود.

پوریا فیاضی بعد از این بازی، گفت: این آخرین بازی بود که من برای پارسه انجام دادم و بازی آخر که برابر خاتم اردکان است و خیلی هم بازی دشواری نیست در کنار تیم نخواهم بود و در ادامه فصل هم پارسه را ترک می‌کنم.

وی ادامه داد: این اصلا تصمیم عجولانه‌ای نیست چرا که نیم فصل لیگ رسیده است اما ما هیچ پولی را از باشگاه دریافت نکرده‌ایم. من به عنوان بزرگتر تیم در برابر بچه‌ها مسئول هستم و اصلا این شرایط مالی که به وجود آمده مناسب نیست.

فیاضی در پاسخ به این سوال که اگر شرایط مالی باشگاه درست شود و مسئولان به تعهدات خود عمل کنند در این تیم می‌ماند یا خیر؟ گفت: من به دنبال وعده نیستم و مسئولان فقط باید به تعهدات خودشان عمل کنند تا من در این تیم بمانم. با توجه به مصدومیتی که داشتم اصلا نمی‌توانم با دغدغه فکری و همچنین مشکلات بعد از این مصدومیت اینطور ادامه بدهم. اگر خیلی زود باشگاه به تعهدات خود عمل کند در این تیم می‌مانم.



دیدگاهها بسته شده است.